نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

شخصیت اسپایدرمن برای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، فوق العاده ارزشمند است

آنتونی و جو روسو، کارگردانان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) درباره شخصیت اسپایدرمن در این فیلم صحبت‌هایی کردند و اعلام کردند حضور او بسیار برای فیلم ارزشمند است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، یکی از فیلم‌های مورد انتظار ابرقهرمانی سال ۲۰۱۶ است. یکی از دلایل اهمیت فیلم، این است که ما برای اولین بار دو شخصیت پلنگ سیاه (Black Panther) و اسپایدرمن جدید دنیای مارول را در آن فیلم خواهیم دید.

آنتونی و جو روسو، کارگردانان فیلم، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت کولایدر انجام داده‌اند، درباره اهمیت وجود اسپایدرمن جدید که نقشش توسط تام هالند ایفا می‌شود، در این فیلم صحبت‌هایی کردند. طبق صحبت‌های آن‌ها، تصمیم گرفتن برای قرار دادن این شخصیت در فیلم، یک پروسه طولانی بود اما در نهایت وجود او، کاملا ارزش این تلاش را داشته است. آنها به این وب‌سایت گفتند که پیش از اینکه آنها بالاخره توانستند مجوز استفاده از این شخصیت را در فیلم بگیرند، اسپایدرمن را در داستان فیلم قرار داده بودند و اگر می‌خواستند که او را از فیلم حذف کنند، ضربه بسیار بدی به داستان جنگ داخلی وارد می‌شد و به همین دلیل هنگامی که آنها توانستند از سران استودیو تایید حضور اسپایدرمن را بگیرند، خیالشان بسیار راحت شد.

در ادامه این مصاحبه، برادران روسو، اطلاعاتی از نوع نقش پیتر پارکر در فیلم جنگ داخلی ارائه دادند و به اهمیت وجود شخصیتی اینقدر متفاوت نسبت به دیگر ابرقهرمانان در دنیای سینمایی مارول اشاره کردند. هنگام انتخاب هنرپیشه، آنها قصد داشتند شخصی را انتخاب کنند که از لحاظ سنی نزدیک به یک دانش‌آموز دبیرستانی باشد و اعلان کردند که سن کم این شخصیت، باعث شده که اسپایدرمن تفاوت‌های عمده‌ای با دیگر ابرقهرمانان دنیای مارول که جملگی قهرمانانی با اعتماد به نفس و با تجربه هستند، داشته باشد.

در انتها آنها اعلام کردند که وجود اسپایدرمن در فیلم، فوق‌العاده ارزشمند است و به تعادل بخشیدن به لحن فیلم کمک شایانی خواهد کرد.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است. علاوه بر تام هالند، از دیگر هنرپیشه‌های فیلم می‌توان به کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکون، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ اشاره کرد.

نظر شما درباره حضور اسپایدرمن در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده