نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

تام هالند از وجه تمایز اسپایدرمن با دیگر ابر قهرمانان می‌ گوید

هفته گذشته بود که اولین تریلر از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ منتشر شد و جالب‌ترین بخش این تریلر، نبودن اسپایدرمن در آن‌ بود. حال تام هالند، هنرپیشه جدید اسپایدرمن در مورد این شخصیت و نقشش در فیلم صحبت‌هایی‌ کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هفته گذشته اولین تریلر از فیلم Captain America: Civil War منتشر شد. نکته جالب این تریلر نبودن اسپایدرمن در آن‌ بود. با اینکه قرار است او در این فیلم و پیش از فیلم تکی‌ خودش که قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود، حضور داشته باشد اما اثری از او در این تریلر دیده نمی‌شد و ما هنوز نتوانستیم این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول ببینیم. حال تام هالند، هنرپیشه جوانی که ایفای نقش وی را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت سوپرهیرو هایپ انجام داده، درباره نقش خودش در فیلم و وجه تمایز اسپایدرمن با دیگر ابر قهرمانان این فیلم صحبت‌هایی‌ کرده است:
به نظر من یکی‌ از نکته‌های بسیار جالب در باره پیتر پارکر این است که او تنها کسی‌ در دنیای سینمایی مارول است که یک هویت مخفی‌ دارد. ما هویت اصلی دیگر ابرقهرمانان را می‌دانیم اما هیچ کس نمی‌داند که اسپایدرمن، پیتر پارکر است. به نظر من این نکته بسیار جالب است و فیلم را هیجان انگیز می‌کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

در ادامه وی درباره ورود به چنین مجموعه فیلم قدیمی‌ که تمام هنرپیشگان آن‌ مدت‌ها است که در حال کار کردن باهم هستند، حرف‌هایی‌ زد:
تمامی عوامل فیلم خیلی‌ انسان‌های راحتی‌ هستند. اولین تست صحنه من را رابرت داونی جونیور انجام داد و وی فوق‌العاده انسان خوشرویی بود و از من به خوبی‌ استقبال کرد. قبل از شروع تست او من را به گوشه‌ای برد و تعدادی نکته به من گوشزد کرد. من خیلی‌ از این موضوع که عضوی از این دنیای سینمایی هستم، خوشحال هستم.
در انتهای این مصاحبه نیز وی تایید کرد که فیلم تکی‌ اسپایدرمن که کار ساختش سال آینده آغاز خواهد شد در همان محلی فیلمبرداری می‌شود که جنگ داخلی‌ فیلمبرداری شد:
ما بیشتر فیلم را در آتلانتا فیلمبرداری می‌کنیم چون‌که آنجا ما استودیو‌های زیادی داریم و به نظرم ساختن یک ‌ست نیویورک خیلی‌ ارزان‌تر از فیلمبرداری در شهر نیویورک خواهد بود. احتمالا ما فقط یک یا دو هفته در نیویورک فیلمبرداری خواهیم داشت.
فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. در این فیلم ما شاهد بازگشت کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا خواهیم بود که در این داستان رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ وی را همراهی می‌کنند. همچنین سباستین استن در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان به همراه چدویک بوزمن در نقش تی چالا/پلنگ سیاه، امیلی ون‌کمپ در نقش شارون کارتر/مامور ۱۳، دنیل برول در نقش بارون هلموت زیمو، فرانک گریلو در نقش براک روملو/کراس بونز، ویلیام هرت در نقش ژنرال تادیوس “آذرخش” راس و پل راد در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ایی در فیلم حضور خواهند داشت در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم چندی پیش بود که دلیل اصلی جنگ بین کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در فیلم مشخص شد. هم‌چنین پیش از آن الیزابت اولسن درباره این فیلم گفته بود که جنگ داخلی بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول است. منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده