نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳

احتمال مشخص شدن دلیل عملکرد ضعیف سریال Secret Invasion مارول

اطلاعات جدیدی به‌تازگی از سریال Secret Invasion منتشر شده است که احتمالا دلیل نقدهای منفی قسمت پایانی آن را مشخص می‌کند.

روز گذشته مشخص شد که مارول استودیو با قطع همکاری با تمام نویسندگان و کارگردانان تصمیم به اعمال تغییرات قابل‌توجه در روند ساخت سریال Daredevil: Born Again گرفته است. همچنین در این گزارش مشخص شد که مارول استودیو تصمیم به تغییر روند خود در تولید سریال‌ها گرفته است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال تهاجم مخفی احتمالا یکی از دلایل تصمیم فعلی مارول بوده است.

هالیوودریپورتر در این گزارش توضیح داد که چرا سریال Secret Invasion بدترین نقدهای یک سریال دنیای سینمایی مارول را دریافت کرده و چه چیزی در مورد این سریال اشتباه پیش رفته است. گفته می‌شود که کایل برداستریت، نویسنده سریال Mr Robot که به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان سریال تهاجم مخفی انتخاب شده بود و حدود یک سال در حال کار روی فیلمنامه‌های سریال بود، از سریال کنار گذاشته و اخراج شده بود.

گرویک در حال فریاد زدن در سریال Secret Invasion

درنهایت مارول تصمیم گرفت تا با نسخه و ایده برایان تاکر، توماس بزوچا و علی سلیم پیش برود. طبق گفته اینسایدرها، در تابستان ۲۰۲۲ زمانی‌که سمت‌ها مشخص شدن و تیم رهبری ساخت سریال Secret Invasion در لندن حضور پیدا کردند، روند تولید به مشکل خورده و هفته‌ها آن‌ها نمی‌توانستند با یکدیگر کنار بیایند و این مشکلات درنهایت باعث ایجاد مشکلات زیادی شد و مثل‌ یک آتشفان به یکباره همه‌چیز فوران کرد و وضعیت غیر قابل کنترل شده بود.

جاناتان شوارتز، یکی از مدیران اجرایی مارول استودیو و اعضای تیم تولیدی Parliament برای بازگرداندن سریال به مسیر تولید به لندن فرستاده شد و تا سپتامبر ۲۰۲۲ بسیاری از تیم خلاق جدا شده بودند. کریس گری که مدیر اجرایی و وظیفه نظارت روی سریال را داشت که پس از انتصاب دوباره انتظار می‌رود شرکت را ترک کند. سریال Moon Knight و سریال She-Hulk: Attorney at Law هم تقریبا از مشکلات مشابه رنج می‌بردند.

وانگ و دوستش در حال تماشا سریال در سریال She-Hulk: Attorney at Law

نقش جسیکا گائو پس از ورود کت کایرو در ساخت سریال She-Hulk کمرنگ‌تر شده بود و گفته می‌شود این سریال‌ها در ابتدا قرار بود داستان‌هایی به مراتب شخصی‌تری را روایت کنند. به‌طور مثال سریال Echo قرار است یک سریال با داستان جنایی و با مقدار بسیار کمی جلوه‌های ویژه باشد. همچنین سریال Wonder Ma به‌عنوان اثری که قرار است پشت صحنه هالیوود را نشان دهد روایت شده است که در آن شخصیت سیمون ویلیامز را دنبال می‌کنیم که یک ابرقهرمان است که درکنارش به‌عنوان بازیگر و بدلکار هم فعالیت می‌کند.

در هر حال به‌نظر می‌رسد که مارول استودیو فعلا قرار است روندی متفاوت‌تر را دنبال کند که در آن به‌جای ساخت سریال‌های محدود، به سمت ساخت سریال‌های چند فصلی خواهد رفت و تیم سازندگان سریال متشکل از افراد با تجربه تلویزیون خواهند بود تا اینکه نگاهی سینمایی به آن داشته باشند. همچنین در این مقاله اشاره شده که قرار نیست اشاره‌ای به خط داستانی اسکرول‌های سریال Secret Invasion در فیلم The Marvels شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده