نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶

ریبوت قابل توجه سریال Daredevil: Born Again توسط مارول

مارول استودیو با قطع همکاری با تمام نویسندگان و کارگردانان تصمیم به تغییر قابل‌توجه در روند ساخت سریال Daredevil: Born Again گرفته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again پس از اعتصاب نویسندگان و بازیگران به‌طور کامل متوقف شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول تصمیم به تغییرات گسترده در روند ساخت سریال گرفته است. هالیوودریپورتر می‌گوید که مارول استودیو تصمیم به ریبوت خلاقانه قابل‌توجه در فصل جدید سریال Daredevil گرفته و هم‌اکنون تمام نویسندگان و کارگردانان سریال را کنار گذشته است. بدین ترتیب مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان ارشد سریال دیگر نقشی در روند ساخت سریال دردویل نخواهند داشت، اما همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال حضور دارند.

همچنین باتوجه‌به اینکه کارگردانان سریال Daredevil: Born Again هم کنار گذاشته شده‌اند، حالا مارول استودیو باید به‌دنبال استخدام یک تیم خلاقانه جدید برای سریال باشد. منابع هالیوودریپورتر می‌گویند که نسخه ارد و کرمن از سریال دردویل: تولد دوباره تفاوت بسیار زیادی با سه فصل سریال Daredevil شبکه نتفلیکس داشته است. منابع می‌گویند که در این سریال چارلی کاکس قرار نبود تا قسمت چهارم با لباس دردویل ظاهر شود و تمرکز آن بیشتر روی زندگی مت مورداک به‌عنوان وکیل و حضور در دادگاه بوده است.

مواجه شدن ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

برخی از صحنه‌ها و قسمت‌هایی که پیش از این تولید شده‌اند، حفظ خواهند شد، اما بخش زیادی از آن فیلم‌برداری دوباره خواهد شد و باید منتظر اضافه شدن صحنه‌های جدید به سریال باشیم. در هر حال کمتری از نیمی از فصل اول سریال Daredevil: Born Again زیر نظر کرمن و ارد فیلم‌برداری شده‌اند. حالا طبق نگاه جدید سریال دردویل: تولد دوباره قرار است صحنه‌های اکشن بیشتری داشته باشد و همچنین بیشتر به سریال Daredevil شبکه نتفلیکس شباهت پیدا کند.

برد ویندربائوم، رئیس بخش استریم، تلویزیون و انیمیشن مارول استودیو گفت: «ما در تلاشیم تا فرهنگ مارول را با فرهنگ سنتی تلویزیون پیوند بزنیم. این مثل این به‌نظر می‌رسد که چگونه می‌توانیم داستان‌هایی را در تلویزیون روایت کنیم که همزمان به منبع خودش به بهترین شکل ممکن وفادار باشد.»

مارول استودیو حالا قصد دارد تا با استخدام شورانرها به‌جای مدیرانی که بیشتر فیلمساز هستند، تغییرات ملموسی را در روند خود ایجاد کند. این شورانرها کار خود را نوشتن قسمت پایلوت یا آزمایشی آغاز خواهند کرد و سپس به ساخت سریال چراغ سبز داده می‌شود تا اینکه در ابتدا ساخت سریال تایید شود و سپس شاهد آغاز نوشتن فیلمنامه برای آن باشیم. همچنین مارول استودیو قصد دارد تا تمرکز خود روی ساخت سریال‌های محدود را کاهش دهد و حالا این استودیو می‌خواهد کاری روی سریال‌های چند فصلی را آغاز کند.

لوگو رسمی سریال Daredevil: Born Again

همچنین گفته می‌شود که برنامه ساخت سریال Daredevil: Born Again برای سه فصل بوده است. ویندربائوم در ادامه گفت: «شورانرها اصطلاحی نیستند که فقط با آن راحت شده‌ایم، بلکه از آن استفاده می‌کنیم. ما به مدیرانی نیاز داریم مختص این رسانه باشند و تمرکز کاری آن‌ها روی تلویزیون باشد.»

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده