نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷

انیمیشن Elemental بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم روی دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ را ثبت کرد

انیمیشن Elemental موفق شد تا در اولین هفته پخشش از دیزنی پلاس بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم این شبکه را به‌نام خود ثبت کند.

مدتی پیش انیمیشن Elemental بالاخره از دیزنی پلاس پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از انیمیشن جدید پیکسار در این سرویس استریم منتشر شده است. طبق اعلام دیزنی، انیمیشن المنتال در ۵ روز اول پخش خود توانسته بیش از ۲۶.۴ میلیون بار توسط مشترکین این شبکه تماشا شود. این بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم روی شبکه دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ است که پیش این به فیلم The Little Mermaid با ۱۶ میلیون بار تماشا در هفته اول پخش تعلق داشت. لازم به توضیح است که دو قسمت اول سریال Ahsoka نیز در هفته اول پخش بیش از ۱۴ میلیون بار تماشا شده بودند.

انیمیشن Elemental همچنین بزرگ‌ترین افتتاحیه یک انیمیشن روی دیزنی پلاس از مارس ۲۰۲۲ را نیز به‌نام خود ثبت کرده است. درواقع انیمیشن المنتال آمار بهتری نسبت به انیمیشن Turning Red، دیگر انیمیشن پیکسار که مستقیما روی این سرویس استریم پخش شده بود، ثبت کرده است. در هر حال آماری از میزان تماشا انیمیشن Turning Red منتشر نشده است. دیزنی برای محاسبه آمار بینندگان خود از سیستمی مشابه نتفلیکس استفاده می‌کند.

امبر و وید در بالون در انیمیشن المنتال

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده داشته و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال نقش داشته است. جان هوبرگ، کت لیکل و براندا هسوئه وظیفه نوشتن انیمیشن المنتال را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Elemental که با الهام از دوران کودکی پیتر سون تولید شده، داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. مامودو آتی، لیا لوئیس، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندن کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن المنتال حضور داشته‌اند. انیمیشن Elemental تاکنون بیش از ۴۸۶.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۵۴.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۳۲.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده