نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

شروع مراحل فیلمبرداری فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy

شبکه نتفلیکس به‌صورت رسمی از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy خبر داده است.

شهریور امسال بود که شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy برای فصل چهارم خبر داد که این فصل قرار است فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال آمبرلا آکادمی آغاز شده است. نتفلیکس با انتشار تصویری که می‌توانید آن را در توییتر مشاهده کنید، از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال The Umbrella Academy خبر داده است که به‌نظر می‌رسد طرفداران نباید منتظر فصل پایانی این سریال تا اواخر سال ۲۰۲۴ باشند.

همچنین نتفلیکس تایید کرد که فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy برخلاف سه فصل قبلی قرار است به‌جای ۱۰ قسمت، در ۶ قسمت تولید و از این شبکه در زمان نامشخصی پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات فصل پایانی سریال The Umbrella Academy پس از کلیف‌هنگر فصل سوم آغاز خواهد شد که اعضای گروه آکادمی آمبرلا در یک دنیای کاملا جدید که در آن قدرت‌های خود را از دست داده‌اند گرفتار شده‌اند.

رجینالد هارگریوز در فصل سوم سریال the umbrella academy

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، ایدن گالاگر در نقش فایو هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیور در نقش سر رجینالد هارگریوز و ریتو آریا در نقش لایلا پیتس، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy باز خواهند گشت. اما اطلاعاتی از بازیگران جدید فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا در دسترس نیست.

مانند سه فصل اول، استیو بلکمن برای ساخت فصل چهارم سریال The Umbrella Academy باز خواهد گشت. پس از آن بلکمن قرار است سریال Horizon و سریال Orbital را برای شبکه نتفلیکس تولید کند. بلکمن یک قرارداد چند جانبه با شبکه نتفلیکس امضا کرده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده