نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

تمدید سریال The Umbrella Academy برای فصل چهارم و پایانی

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy برای فصل چهارم خبر داد که این فصل قرار است فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا باشد.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy در تیر امسال از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این سریال ابرقهرمانی بالاخره مشخص شده است. نتفلیکس امروز اعلام کرد که سریال آکادمی آمبرلا برای فصل چهارم تمدید شده است. نتفلیکس همچنین اعلام کرد که فصل چهارم سریال The Umbrella Academy قرار است فصل پایانی این سریال باشد که باتوجه‌به پایان‌بندی فصل سوم، بسیاری از طرفداران انتظار شنیدن این خبر را داشتند.

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که فصل سوم سریال The Umbrella Academy بیش از ۱۲۴/۵ میلیون ساعت در اولین هفته پخش تماشا شده است و حدود ۵ هفته در بین ۱۰ برنامه پر بیننده این شبکه حضور داشته است. البته سریال آکادمی آمبرلا پایان کار نتفلیکس و استیو بلکمن نیست و او در همکاری با نتفلیکس قرار است سریال Horizon Zero Dawn و سریال Orbital را تولید کند. بلکمن یک قرارداد چند جانبه با شبکه نتفلیکس امضا کرده است.

نامبر فایو در ماشین در حال تماشا نقشه در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند که انتظار می‌رود بخش زیادی از این بازیگران برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال آکادمی آمبرلا بازگردند.

مانند سه فصل اول، استیو بلکمن برای ساخت فصل چهارم سریال The Umbrella Academy باز خواهد گشت که انتظار می‌رود فصل چهارم سریال آکادمی آمبرلا نیز مانند سه فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده