نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

استقبال فوق العاده طرفداران مارول از اولین تریلر فیلم Black Panther 2

اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever در ۲۴ ساعت اول انتشار تبدیل به یکی از پر بیننده‌ترین تریلر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شده است.

بامداد یکشنبه این هفته بود که مارول استودیو اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را در پنل خود در کامیک کان سن دیگو منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از اولین تریلر فیلم Black Panther 2 منتشر شده است. یک منبع نزدیک ورایتی به مارول تایید کرد که اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۱۷۲ میلیون بار تماشا شده است.

در یک مقایسه، اولین تریلر فیلم Black Panther در اولین روز تماشا بیش از ۸۸ میلیون بار در سال ۲۰۱۷ تماشا شده بود. همچنین بیش از ۸۹۳ هزار بار به نام پلنگ سیاه در شبکه‌های اجتماعی اشاره شده است و همچنین بازیگران و کارگردان فیلم به‌همراه جادویک بوزمن فقید صدرنشین ترندهای شبکه اجتماعی بوده‌اند. درکنار آن هشتگ #WakandaForever به مدت ۵ ساعت ترند شماره یک شبکه‌های اجتماعی بوده است.

اولین حضور شوری با لباس پلنگ سیاه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever هم‌اکنون یکی از پر بیننده‌ترین اولین تریلر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با محوریت شخصیت مستقل است که در یک مقایسه فیلم Spider-Man: No Way Home با بیش از ۳۵۵/۵ میلیون بار تماشا و فیلم Thor: Love and Thunder با بیش از ۲۰۸ میلیون بار تماشا در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اند. همچنین بد نیست یک مقایسه با آمار ۴ تریلر فیلم Avengers انجام دهیم که در آن اولین تریلر فیلم Avengers: Endgame با ۲۸۹ میلیون بار تماشا، تریلر نهایی فیلم Avengers: Endgame با ۲۶۸ میلیون بار تماشا، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War با ۲۳۰ میلیون بار تماشا و تریلر نهایی فیلم Avengers: Infinity War با ۱۷۹ میلیون بار تماشا بالاتر از تریلر فیلم Black Panther قرار گفته‌اند.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده دارد.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده