نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۰

ادای دین به چادویک بوزمن فقید در اولین تریلر فیلم Black Panther 2

مارول استودیو اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد واکاندا با آتلانتیس هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است. مارول استودیو در پایان پنل خود در کامیک کان سن دیگو اولین تریلر فیلم Black Panther 2 را منتشر کرد که بخش زیادی از تریلر ادای دین به چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا بوده است که در آن واکاندا در غم مرگ پادشاه خود هستند و حالا واکاندا باید وارد یک جنگ با آتلانتیس به رهبری نیمور شود. این در حالی است که تی‌چالا قرار است صاحب یک فرزند نیز شود.

البته ظاهرا اختلافات داخلی در واکاندا نیز وجود دارد، اما عمده تمرکز اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever روی جنگ با آتلانتیس است که تاج و تخت واکاندا را با چالش بزرگی مواجه می‌کند و در پایان پلنگ سیاه جدید وارد می‌شود که به احتمال زیاد و طبق انتظار شخصیت شوری است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر فیلم Black Panther 2 باشید:

اولین پوستر فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده دارد.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده