نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۰

بازگشت فیلم Spider-Man: No Way Home به سالن‌های سینما با صحنه‌های جدید

سونی پیکچرز تایید کرد که فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است با صحنه‌های اضافه دوباره روی پرده‌های سینما برود.

آذر گذشته فیلم Spider-Man: No Way Home روی پرده‌های سینما رفت و توانست به رکوردشکنی فوق‌العاده و بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مرد عنکبوتی 3 دوباره روی پرده‌های سینما خواهد رفت. سونی پیکچرز تایید کرد که فیلم Spider-Man: No Way Home در هفته روز کارگر به سالن‌های سینما باز خواهد گشت. اکران فیلم Spider-Man 3 درواقع از روز جمعه، ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) آغاز خواهد شد.

این نسخه از فیلم قرار است Spider-Man: No Way Home – The More Fun Stuff Version نام داشته باشد که طرفداران می‌توانند صحنه‌های اضافه و طولانی‌تری را که در نسخه اکران و اصلی آن وجود نداشت، در این نسخه از فیلم در سالن‌های سینما تماشا کنند. طبق اعلام سونی این نسخه فعلا برای اکران در آمریکا و کانادا برنامه‌ریزی شده است و به‌زودی کشورهای بیشتری که این نسخه از فیلم در آن اکران می‌شوند، اعلام خواهد شد.

گرین گابلین با بازی ویلم دفو در تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

تام هالند، توبی مگوایر، اندرو گارفیلد، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home تا به امروز بیش از ۱/۹۰۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۰۴/۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱/۰۹۶ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم مرد عنکبوتی 3 هم‌اکنون سومین فیلم پر فروش‌ تاریخ سینمای آمریکا و ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان است. فیلم Spider-Man: No Way Home پر فروش‌ترین فیلم دوران کرونا نیز است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده