نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

مرد عنکبوتی ۴ | از تئوری‌های داستانی تا شخصیت‌های احتمالی

ادامه داستان مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول چگونه است؟ چه شخصیت‌هایی ممکن است در فیلم اسپایدرمن ۴ حضور داشته باشند؟ در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Spider-Man: No Way Home به‌عنوان پایانی بر اولین سه‌گانه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول یاد می‌شود که در پایان فیلم پیتر پارکر تصمیم گرفت تا با قبول پیشنهاد دکتر استرنج، تمام مردم جهان فراموش کنند که او اسپایدرمن است و در ادامه او تصمیم سخت دیگری گرفت که تا به قولی که به MJ و ند لیدز داده بود عمل نکند و زندگی آرام آن‌ها را دوباره بهم نریزد. حالا می‌دانیم که سه‌گانه جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی توسط مارول استودیو در دست ساخت است، اما از هم‌اکنون سوالات زیادی در مورد ماجراجویی بعدی اسپایدرمن وجود دارد که در این مقاله قرار است در ابتدا مواردی را که می‌دانیم مرور کنیم و سپس نظریه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با زومجی همراه باشید.

این مقاله داستان فیلم Spider-Man: No Way Home را لو می‌دهد

ظاهر ناراحت مرد عنکبوتی در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home چه اتفاقی رخ داد و وضعیت مرد عنکبوتی در قسمت بعدی چگونه خواهد بود؟

در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home دیدیم که همه مردم جهان فراموش کردند که پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است و همین موضوع باعث شد تا شخصیت‌هایی مثل MJ و ند لیدز هم برای همیشه پیتر پارکر را فراموش کنند. در پایان پیتر پارکر دیگر دسترسی به صنایع استارک نداشت و او حالا به شخصیتی تبدیل شد که مجبور است دیگر کار کند و حتی اینبار با چرخ خیاطی لباس خود را دوخته است. همین موضوع البته باعث شده تا طرفداران بیشتر در مورد فیلم مرد عنکبوتی 4 هیجان زده شوند. بدین ترتیب مارول مسیر جدیدی را برای اسپایدرمن با بازی تام هالند باز کرده است که می‌تواند باعث ایجاد یک سه‌گانه متفاوت نسبت به سه فیلم قبلی باشد.

در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home دیدیم که همه مردم جهان فراموش کردند که پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است و این شامل تمامی دوستان و نزدیکان او نیز می‌شود

همچنین می‌دانیم که حالا پیتر پارکر قرار است به کالج برود و عملا فیلم No Way Home پایانی بر دوران دبیرستان او نیز بوده است. اما هم‌اکنون سوالاتی هم وجود دارد مثل این نکته که آیا شخصیت MJ و ند لیدز در فیلم Spider-Man 4 باز خواهند گشت؟ جواب این سؤال کمی سخت است. اگرچه ددلاین می‌گوید سونی پیکچرز می‌خواهد که زندیا در این فیلم بازگردد و باتوجه‌به محبوبیت زوج تام هالند و زندیا این موضوع می‌تواند منطقی باشد، اما اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند باعث زیر سؤال رفتن تصمیم و فداکاری مرد عنکبوتی در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home شود.

پس اطلاعاتی که داریم نسبتا محدود است، اما ما کلیتی از خط داستانی بعدی مرد عنکبوتی در اختیار داریم. به‌طور کلی می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که فیلم بعدی اسپایدرمن دارای ارتباط کمتری با دیگر آثار مارول است. البته شاید احساس کنیم این به معنای احتمال عدم حضور این شخصیت در فیلم‌های آینده اونجرز است، اما هیچ چیزی قطعی نیست و به‌هرحال ما داریم در مورد یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول صحبت می‌کنیم و بدین ترتیب نمی‌توان با قطعیت در مورد حضور یا عدم حضور این شخصیت در فیلم بعدی Avengers صحبت کنیم و احتمال دارد مارول به شکلی متفاوت از این شخصیت استفاده کند.

فرود ابرقهرمانی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

اما گفتیم که پیتر پارکر قرار است وارد کالج شود. مشخص نیست که دوران کالج به اندازه دبیرستان طولانی خواهد بود یا خیر، اما می‌توان گفت که بخش مهمی از داستان او را در سه‌گانه احتمالی جدید تشکیل خواهد داد. همچنین اگر شخصیت‌هایی مثل ند لیدز و MJ قرار نباشد در قسمت بعدی مرد عنکبوتی حضور داشته باشند و امیدواریم که همینطور نیز باشد، چه شخصیت‌هایی قرار است جایگزین آن‌ها شوند؟ شاید بسیاری تصور کنند که دیگر نوبت ورود شخصیت‌هایی مثل هری و نورمن آزبورن رسیده است.

در فیلم مرد عنکبوتی 4 دوران کالج پیتر پارکر قرار است آغاز شود

تاکنون شاهد حضور نسخه MCU این شخصیت‌ها نبودیم و در فیلم Spider-Man: No Way Home هم خبری از ساختمان آزبورن نبود. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو بارها گفته است که تمرکز فیلم‌های آینده روی شخصیت‌های شروری خواهد بود که در آثار قبلی اسپایدرمن حضور نداشته‌اند، اما در هر حال شاید زمان آن فرا رسیده باشد که این شخصیت‌ها را در داستان بعدی پیتر پارکر و مرد عنکبوتی مشاهده کنیم. حتی جالب است بدانید که بازیگران و طرفداران تیموتی شالامی را برای نقش هری آزبورن مناسب می‌دانند! در هر حال با وجود مخالفت فایگی شاید دیگر وقت ورود آزبورن‌ها فرا رسیده باشد و درمجموع آن‌ها همیشه نقش مهمی در داستان پیتر پارکر داشته‌اند.

همچنین حالا بسیاری تصور می‌کنند که نوبت حضور شخصیت گوئن استیسی در دنیای سینمایی مارول است. شخصیتی که شایعات حضورش از ابتدا مطرح شد و حتی فکر می‌کردیم انگوری رایس نقش این شخصیت را باتوجه‌به شباهت بسیار زیادش بر عهده دارد، اما هرگز شاهد حضور این شخصیت محبوب در MCU نبودیم. حالا که MJ که صد البته مری جین نیست، پیتر پارکر را فراموش کرده است، منطقی به‌نظر می‌رسد که شاهد حضور شخصیت دیگری باشیم؛ حتی اگر سونی منتظر بازگشت زندیا باشد که می‌تواند به کلیت فیلم تا حدی ضربه بزند. اما گزینه جذاب احتمالی دیگر مارول احتمالا شخصیت بلک کت است.

تام هالند در نقش مرد عنکبوتی ناراحت زیر باران و در شب روی ساختمان نشسته در پوستر فیلم Spider-Man: No Way Home

فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت درواقع بیشتر عاشق مرد عنکبوتی است و علاقه زیادی به هویت واقعی او ندارد و همین خودش یک چالش متفاوت برای اسپایدی است. در هر حال حضور این شخصیت می‌تواند به چالش جذاب و متفاوتی برای اسپایدرمن در فیلم Spider-Man 4 تبدیل شود. صد البته که حضور چنین شخصیتی می‌تواند با اما و اگرها زیادی همراه باشد. یکی از سوالاتی که احتمالا درباره این نظریه مطرح خواهد شد این است که سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک کت است، اما حداقل فعلا به‌نظر می‌رسد که سونی ساخت فیلم Black Cat را کنار گذاشته است.

بسیاری اعتقاد دارند که بلک کت یا گوئن استیسی ممکن است در فیلم Spider-Man 4 حضور داشته باشند

سونی در حالی دنیای خود را گسترش می‌دهد که بلک کت ظاهرا در برنامه آینده آن فعلا نقشی ندارد و همین موضوع باعث گمانه‌زنی‌هایی شده است که برخی اعتقاد دارند شاید مارول استودیو با سونی به توافق رسیده تا باتوجه‌به اینکه مارول دیگر نمی‌تواند از کریون شکارچی فعلا استفاده کند، حداقل به شخصیت بلک کت یا حتی سیلور سیبل دسترسی داشته باشد. صد البته که برای درست بودن آن تنها باید صبر کنیم، اما فعلا سونی در حال ساخت آثار دیگری است. گزینه دیگر شاید حضور مری جین واقعی باشد که البته کمی فعلا بعید به‌نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد و درنهایت ایده بازگشت زندیا می‌تواند ایده کمی بهتری نسبت به ورود مری جین واقعی باشد.

همچنین احتمال دارد در سه‌گانه جدید فرصت این موضوع ایجاد شود که بالاخره مایلز مورالز را در دنیای سینمایی مارول ببینیم یا حتی مارول استودیو استودیو امکان دارد به سراغ شخصیت اسپایدر گوئن برود. در هر حال حضور شخصیت‌های عنکبوتی بیشتر می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد و هم اینکه احتمال دارد براساس آن‌ها شاهد ساخت اسپین‌آف‌های تلویزیونی و سینمایی باشیم و خب مشخصا کدام استودیو با این موضوع مشکلی دارد؛ به‌خصوص اینکه احتمالا طرفداران هم از ورود شخصیت‌های عنکبوتی بیشتر به MCU استقبال خواهند کرد. البته شاید بسیاری سؤال کنند آیا احتمال دارد تا شاهد حضور نسخه‌های دیگر مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول باشیم؟

مایلز مورالز ملقب به مرد عنکبوتی و اسپایدر-گوئن در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

بدون شک با مولتی ورس هر کاری امکان‌پذیر است، اما اگر مارول بخواهد در آینده کاری مشابه فیلم Spider-Man: No Way Home انجام دهد، اینبار نیاز دارد تا مانند انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse کاری متفاوت‌تر را انجام دهد تا اینکه دوباره صرفا نسخه‌های مرد عنکبوتی از فیلم‌های گذشته آن را به MCU بیاورد و این می‌تواند ایده جذابی برای آینده باشد. البته بسیاری انتظار دارند که در فیلم مرد عنکبوتی 4 داستانی انسانی‌تر و بدون موارد سه‌گانه قبلی را شاهد باشند و شاید هم تمرکز آن فعلا روی آثاری مستقل‌تر باشد.

انتظار می‌رود فیلم Spider-Man 4 در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ اکران شود. اما چه کسی روی صندلی کارگردانی این قسمت خواهد نشست؟ فعلا جزئیاتی از تیم سازندگان این فیلم منتشر نشده است و این احتمال وجود دارد که مارول استودیو به سراغ تیم کاملا جدیدی برود تا تجربه متفاوت‌تری را نسبت به فیلم‌های گذشته ارائه کند. البته باتوجه‌به اینکه جان واتس از سمت کارگردانی فیلم Fantastic Four کنار رفته، او شاید نیم نگاهی به بازگشت به صندلی کارگردانی فیلم مرد عنکبوتی 4 داشته باشد، اما در آینده نزدیک می‌توانیم به جواب این سوالات برسیم.

خارج شدن روح پیتر پارکر از بدنش پس از ضربه دکتر استرنج به مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

آیا در فیلم مرپ عنکبوتی ۴ باید منتظر کراس‌اور دیگری با شخصیت‌های مارول باشیم؟

یکی از مواردی که در سه‌گانه اول اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول مشاهده کردیم، کراس‌اور با دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول بوده است. در فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد حضور آیرون من، در فیلم Spider-Man: Far From Home شاهد حضور نیک فیوری به‌همراه ماریا هیل و در فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد حضور دکتر استرنج بودیم. حالا سؤال اصلی این است که کراس‌اور بعدی ممکن است با کدام شخصیت باشد؟ البته که جلوتر گفتیم انتظار داریم آثار بعدی مستقل‌تر از گذشته باشند، اما همیشه وجود یک کراس‌اور در MCU جذابیت‌های خودش را دارد.

طرفداران دنیای سینمایی مارول بی‌صبرانه منتظر کراس‌اوری بین مرد عنکبوتی و شخصیت ددپول هستند. باتوجه‌به مولتی ورس و پیوستن ددپول به MCU، چنین کراس‌اوری در آینده قطعا دور از ذهن نیست، اما آیا این اتفاق در فیلم Spider-Man 4 می‌تواند رخ دهد؟ پیش‌بینی در این مورد بسیار سخت به‌نظر می‌رسد و حداقل ظاهرا در حال حاضر مارول برنامه دیگری برای شخصیت محبوب خود دارد و مشخصا اول باید نحوه ورود ددپول را مشاهده کنیم تا در ادامه ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. یکی دیگر از احتمالاتی که ممکن است در آینده شاهد به حقیقت پیوستن آن باشیم، کراس‌اور دردویل با مرد عنکبوتی است.

مرد نقابدار در پشت بام در سریال دردویل

بسیاری اعتقاد دارند که در فیلم مرد عنکبوتی 4 ممکن است شاهد کراس‌اور اسپایدرمن با دردویل باشیم

درست است که مت مورداک دیگر از هویت پیتر پارکر خبر ندارد، اما بسیاری معتقد هستند که حضور او در فیلم Spider-Man: No Way Home بی‌دلیل نبوده است. در هر حال همیشه رابطه نزدیکی بین دردویل و مرد عنکبوتی در دنیای کمیک مارول هم وجود داشته است و منطقی به‌نظر می‌رسد که شاهد کراس‌اوری بین این دو شخصیت باشیم. به‌خصوص اینکه پتانسیلی مبنی‌بر احتمال حضور کینگ پین در فیلم مرد عنکبوتی 4 وجود دارد و کراس‌اور بین محله هلزکیچن و کوئین همیشه جذاب بوده است. البته به‌نظر می‌رسد که برنامه فعلی مارول استودیو روی بازگشت دردویل باشد و فیلم Spider-Man 4 می‌تواند یکی از گزینه‌های مدنظر و مناسب این استودیو باشد.

یکی دیگر از گزینه‌ها می‌تواند گروه چهار شگفت‌انگیز به‌خصوص شخصیت جانی استورم ملقب به هیومن تورچ باشد. در هر حال این گروه به‌خصوص شخصیت جانی استورم رابطه نزدیک با مرد عنکبوتی دارند و این گروه قرار است در آینده نزدیک در دنیای سینمایی مارول معرفی شوند. البته همیشه گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما شخصیت‌هایی مثل مایلز مورالز، اسپایدر گوئن، بلک کت، سیلور سیبل یا حتی شخصیت‌های دنیای عنکبوتی سونی هم می‌توانند در آینده با اسپایدرمن دارای کراس‌اور باشند.

الکترو، سندمن و لیزارد در تریلر جدید فیلم Spider-Man: No Way Home

در فیلم اسپایدرمن 4 باید منتظر کدام شخصیت منفی باشیم؟ آیا سه‌گانه جدید به داستان Sinister Six ختم خواهد شد؟

اما دشمن یا دشمنان بعدی مرد عنکبوتی می‌توانند چه شخصیت‌هایی باشند؟ در حال حاضر متاسفانه شخصیت کریون شکارچی فعلا از فهرست شخصیت‌های شرور احتمالی بعدی این مجموعه خط خورده و این خبر بدی است؛ اگرچه هنوز بسیاری از طرفداران امیدوار به حضور کریون شکارچی درکنار آفتاب پرست در فیلم بعدی اسپایدرمن هستند و امید خود را از دست نداده‌اند. اما اگر به پایان فیلم Spider-Man: No Way Home بازگردیم، ونوم پس از بازگشت به دنیای خودش یک بخش از سیمبیوت خودش را جا گذاشت.

در فیلم Spider-Man 4 ممکن است بالاخره شاهد حضور اسکورپیون یا نسخه ونوم این شخصیت به‌عنوان دشمن بعدی مرد عنکبوتی باشیم

حالا برخی از طرفداران احتمالا می‌دهند که بالاخره شاهد حضور ادی براک در MCU خواهیم بود که البته نباید منتظر همان نسخه تام هاردی باشیم. درواقع نسخه تام هاردی بیشتر از اینکه یک ضدقهرمان یا شخصیت شرور باشد، بیشتر یک ابرقهرمان است و مشخصا به کار MCU نخواهد آمد و حضور ادی براکی که تقریبا هم سن و سال پیتر پارکر باشد و با یک زمینه مناسب به دشمن او تبدیل شود، قطعا گزینه بسیاری بهتری است.

البته عدم نسخه تام هاردی ونوم در MCU می‌تواند فرصت خوبی باشد تا شاهد شخصیتی نزدیک‌تر به نسخه کمیک آن باشیم و حتی ریشه اختلاف آن‌ها مانند خط کمیک ایجاد شود تا اینکه بعد از تماشا چند فیلم آن‌ها قرار باشد با یکدیگر مبارزه کنند. اما مارول استودیو ممکن است به‌جای اینکه به سراغ ادی براک و نسخه ونوم این شخصیت برود، از نسخه دیگر این شخصیت استفاده کند. البته دقیقا نمی‌دانیم که سیمبیوت قرار است به اسپایدرمن متصل شود یا نه، اما مارول می‌تواند سراغ اسکورپیون نیز برود.

شخصیت مک گارگان ملقب به اسکورپیون یکی از میزبانان سیمبیوت ونوم در دنیای کمیک مارول است که اتفاقا یکی از نسخه‌های مرگبار ونوم نیز بوده است و این شخصیت می‌تواند به‌عنوان یک گزینه متفاوت و جذاب در نظر گرفته شود. مارول می‌تواند به‌جای آوردن دوباره ادی براک و احتمال ایجاد یک بستر برای مقایسه، مستقیما به سراغ مک گارگان برود که همین الان به خون مرد عنکبوتی تشنه است و ترکیبش با سیمبیوت می‌تواند جذاب باشد.

ظاهر جدید گرین گابلین در تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

البته خود اسکورپیون می‌تواند به‌عنوان شخصیت شرور اصلی یا یکی از شخصیت‌های شرور فیلم مرد عنکبوتی 4 نیز انتخاب شود. در هر حال طرفداران از زمان فیلم Spider-Man: Homecoming منتظر این اتفاق هستند که مایکل ماندو نقش این شخصیت را در MCU بر عهده دارد. در هر حال ترکیب اسکورپیون و ونوم می‌تواند ترکیب جذابی برای آثار آینده اسپایدرمن باشد، اما همان‌طور که جلوتر گفتیم، ما ممکن است در فیلم بعدی مرد عنکبوتی شاهد حضور ویلسون فیسک ملقب به کینگپین باشیم.

در هر حال این شخصیت درکنار اینکه یکی از دشمنان اصلی دردویل است، یکی از دشمنان اسپایدی نیز به حساب می‌آید و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد فرصت ایجاد کراس‌اور با مت مورداک نیز شود. البته مستر نگاتیو یکی دیگر از گزینه‌های محبوب طرفداران MCU برای حضور در فیلم Spider-Man 4 است. این شخصیت با بازی اسپایدرمن توانست به شهرت خوبی دست پیدا کند و می‌تواند چالش جذابی برای اسپایدی در سینما نیز باشد. درکنار آن شاید هاب گابلین هم بتواند یکی از گزینه‌های مدنظر مارول استودیو لقب بگیرد.

اما بسیاری اعتقاد دارند که شاید بهتر است مارول استودیو کوین فایگی کمی تغییر عقیده داده و به سراغ شخصیت‌های شروری بروند که در فیلم‌های گذشته شاهد حضور آن‌ها بودیم. شخصیت‌هایی مثل گرین گابلین و دکتر اختاپوس از مهم‌ترین دشمنان اسپایدرمن هستند و حتی با اینکه سیاست فعلی مارول استودیو استفاده از شخصیت‌های شرور متفاوت است، اما با سه‌گانه جدید شاید این استودیو پولساز هم مجبور به عقب‌نشینی از موضع خود شود.

تام هاردی در نقش ونوم در کنار ساحل و فانوس دریایی در والپیپر فیلم Venom

هر دو شخصیت پتانسیل بالایی برای حضور در MCU دارند، اما فعلا نمی‌توان به این موضوع مطمئن بود. اما آیا بالاخره شاهد حضور گروه Sinister Six در فیلم مرد عنکبوتی 4 خواهیم بود؟ شاید جالب است بدانید که در ابتدا ما قرار بود گروه شش خبیث را در فیلم Spider-Man: No Way Home ببینیم، اما فایگی درنهایت تصمیم گرفت تا این ایده را کنار بگذارد و درنهایت شاهد حضور ۵ شخصیت بودیم. این موضوع می‌تواند یک دلیل داشته باشد و آن هم این است که فایگی در نظر دارد تا به شکل بهتری این گروه را در MCU معرفی کند.

در ابتدا قرار بود در فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد گروه Sinister Six باشیم، اما کوین فایگی درنهایت تصمیم گرفت تا این ایده کنار گذاشته شود

در هر حال شخصیت‌های شرور فیلم Spider-Man: No Way Home از ۵ فیلم اسپایدرمن گذشته بودند و مارول درواقع به شخصیت‌هایی برای گروه شش خبیث نیاز داشت که با نسخه MCU این شخصیت دشمنی داشته باشند. باتوجه‌به اینکه دیگر نمی‌توانیم فعلا روی میستریو حساب کنیم، در حال حاضر فعلا شخصیت والچر یا تا حدی شوکر می‌توانند بخشی از این گرور شرور باشند. حتی شوکر نیاز دارد تا حضور بهتری در MCU داشته باشد که البته لازم نیست تمامی شخصیت‌ها پرداختی مثل والچر داشته باشند.

اما درنهایت این می‌تواند فرصت مناسبی برای شخصیت‌هایی مثل اسکورپیون به‌وجود بیاورد و احتمال دارد ما در فیلم‌های آینده شخصیت‌های بیشتری را نیز مشاهده کنیم تا گروه شش خبیث شکل بگیرد. البته مشخصا نباید انتظار داشت هر ۶ شخصیت، شخصیت‌های منفی اصلی هر قسمت فیلم اسپایدرمن باشند و احتمال دارد شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل شوکر نیز باشیم. البته مارول گزینه دیگری را نیز روی کاغذ دارد و آن هم استفاده از شخصیت‌های دنیای عنکبوتی سونی است.

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند با آیرون اسپایدر در چنگال دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا در فیلم Spider-Man: No Way Home

سونی فعلا شخصیت‌هایی مثل ونوم و موربیوس را معرفی کرده و هم‌اکنون در حال ساخت فیلم کریون شکارچی و مادام وب یا حتی شخصیت بسیار ناشناخته ال موئرتو است. استفاده از این شخصیت‌ها می‌توانند به‌عنوان یک راه‌حل ساده و راحت به‌نظر برسد، اما مشکل اصلی آن این است که سونی هم‌اکنون تنها فیلم‌های متوسط و ضعیفی را تولید کرده است که تنها در گیشه موفق هستند و تا حد زیادی در جامعه طرفداران MCU مخالفان زیادی دارد و استفاده از این شخصیت‌ها ممکن است با واکنش منفی و تند آن‌ها مواجه شود.

همچنین این شخصیت‌ها دارای ارتباط خاصی با مرد عنکبوتی MCU نیستند و همین موضوع می‌تواند تا حد زیادی چنین فیلمی را با مشکل جدی مواجه کند. استفاده از این شخصیت‌ها ریسک زیادی دارد و شاید بهتر باشد مارول اگر بخواهد فیلم Sinister Six را بسازد، با یک زمینه‌سازی درست و صحیح به سراغ آن برود تا صرفا تا تنور داغ است نان خود را بچسباند. البته این نظریه فعلا تا حدی می‌تواند ممکن باشد و دلیل آن هم صحنه پس از پایان فیلم Morbius است.

در این صحنه ما دیدیم که همزمان با حوادث فیلم Spider-Man: No Way Home، ادرین تومز ملقب به والچر وارد دنیای ونوم و موربیوس می‌شود و در ادامه او به موربیوس می‌گوید که بهتر است گروهی تشکیل دهند. البته این صحنه باتوجه‌به حوادث فیلم Spider-Man: Homecoming منطقی به‌نظر نمی‌رسد و دلیل شخصی والچر خیلی منطقی نیست و چرا موربیوس دشمن شخصیتی شود که او را نمی‌شناسد؟ همچنین آن‌ها اکنون در دنیای دیگری هستند و چه کسی قرار است آن‌ها را تهدید کند یا اصلا آن‌ها چگونه قرار است به دنیای MCU سفر کنند؟

تبدیل شدن کامل جرد لتو به موربیوس خون آشام در فیلم Morbius

یک نظریه صد البته این است که گروهی اعتقاد دارند که شخصیت مادام وب درواقع قرار است حکم دکتر استرنج دنیای سونی را داشته باشد و اگر این موضوع درست باشد، احتمالا آ‌ن‌ها ازطریق شخصیت مادام وب ممکن است درنهایت با اسپایدرمن مواجه شوند. همچنین جالب است که در فیلم Morbius به شخصیت بلک کت و راینو هم اشاره می‌شود، اما آیا سونی برنامه‌ای برای این شخصیت‌ها دارد؟ فعلا جواب مشخصی وجود ندارد.

بااین‌حال از آنجایی که ددلاین اعتقاد دارد مادام وب در فیلم Madame Web قرار است یجورایی حکم دکتر استرنج داشته باشد، شاید بالاخره سر و کله بلک کت هم روشن شد. البته فعلا به‌نظر می‌رسد که علاوه‌بر داکوتا جانسون که قرار است نقش مادام وب را بازی کند، فعلا می‌دانیم که سیدنی سوئینی هم در این فیلم حضور دارد. گروهی اعتقاد دارند که او نقش نسخه دیگری مادام وب را بر عهده دارد.

بااین‌حال، گروهی هم اعتقاد دارند که او احتمال دارد نقش بلک کت را در فیلم Madame Web بازی کند. اگر این موضوع درست باشد، پس ممکن است با احتساب والچر، ونوم، موربیوس، مادام وب، کریون شکارچی و حتی اسکورپیون یا بلک کت، بالاخره شاهد تشکیل گروه شش خبیث باشیم، اما خب باید دید مارول استودیو هم با برنامه احتمالی سونی موافق است یا می‌خواهد راه خودش را دنبال کند. در هر حال باید دید آینده مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول چگونه است و فیلم اسپایدرمن 4 چه مسیری را دنبال خواهد کرد.

در پایان حالا شما دوست دارید معشوقه بعدی پیتر پارکر کدام شخصیت باشد و همچنین دوست دارید کدام شخصیت در فیلم Spider-Man 4 حضور داشته باشند؟ شما دوست دارید شخصیت شرور فیلم مرد عنکبوتی کدام شخصیت باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده