نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

تمدید مستند فرمول یک نتفلیکس برای فصل پنجم و ششم

نتفلیکس و FIA برای ساخت دو فصل دیگر از مستند Formula 1: Drive To Survive به توافق رسیدند و ساخت فصل پنجم و ششم این سریال مستندی تایید شد.

مستند Formula 1: Drive to Survive، یک مستند سریالی بسیار محبوب است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود و هر فصل این مستند، به یک سیزن از مسابقات فرمول یک می‌پردازد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو فصل دیگر از این مستند تایید شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم و فصل ششم مستند Formula 1: Drive to Survive تولید خواهد شد که طبق انتظار، این دو فصل قرار است اتفاقات فصل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مسابقات فرمول وان را پوشش دهد.

نتفلیکس می‌گوید که فصل چهارم سریال Formula 1: Drive To Survive موفق شد بیش از هر سیزن دیگر این مستند تماشا شود و همچنین در بین ۱۰ برنامه پر بیننده نتفلیکس در ۵۶ کشور مختلف قرار بگیرد. صد البته اتفاقات فصل گذشته فرمول یک و قهرمانی مکس ورشتپن در دور پایانی مسابقه جایزه بزرگ ابوظبی یکی از دلایل این موضوع است و این قهرمانی تاریخی، به یک داستان جذاب و فراموش نشدنی برای بسیاری از طرفداران فرمول یک تبدیل شده است.

سازمان FIA می‌گوید که در فصل جدید مستند Formula 1: Drive To Survive، به سازندگان آن دسترسی بی‌سابقه‌ای داده خواهد داشت تا طرفداران فرمول یک را به پشت صحنه مسابقات ببرد تا مشاهده کنند چگونه تیم‌ها و رانندگان برای یک فصل سخت دیگر آماده می‌شود و برای قهرمانی در فصل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مبارزه می‌کنند. همچنین در این دو فصل قرار است از تصاویر دیده نشده‌ای نیز استفاده شود و مصاحبه‌هایی با بزرگان فرمول یک انجام شود.

طبق انتظار فصل پنجم مستند Formula 1: Drive To Survive پیش از شروع مسابقات سال ۲۰۲۳ و فصل ششم این مستند پیش از شروع مسابقات فصل ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهند شد که قابل انتظار است هر فصل دارای ۱۰ قسمت باشد.


منبع Formula1
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده