نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۷

سونیک 2 رکورد افتتاحیه فیلم‌ های اقتباس شده از بازی های ویدیویی را شکست

فیلم Sonic the Hedgehog 2 موفق شد تا با ثبت یک افتتاحیه بسیار خوب، رکورد افتتاحیه فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی را بشکند.

بهمن ۹۸ بود که فیلم Sonic the Hedgehog موفق شد رکورد افتتاحیه فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی را بشکند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم سونیک 2 کارش را با ثبت یک رکورد شکنی آغاز کرده است. فیلم Sonic the Hedgehog 2 موفق شد در ۳ روز اول اکرانش ۷۱ میلیون دلار در گیشه آمریکا فروش کند تا نه‌تنها با شکست فیلم Ambulance و کنار زدن فیلم Morbius به صدرنشین جدید گیشه این آخر هفته تبدیل شود، بلکه رکورد افتتاحیه فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی را نیز بشکند.

این رکورد همان‌طور که جلوتر گفته شد، به فیلم Sonic the Hedgehog تعلق داشت. همچنین فیلم Sonic 2 توانست ۷۰ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی فروش کند تا در مجموع به فروش ۱۴۱ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یابد. فیلم سونیک 2 همچنین توانسته نمره A را از نگاه کاربران سینمااسکور دریافت کند که نشان از رضایت بالای تماشاگران از این فیلم اکشن کمدی و ماجراجویی دارد. البته فیلم Sonic the Hedgehog 2 در مجموع نقدهای متوسطی از منتقدان دریافت کرده است.

نسخه عریض پوستر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog 2

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

پارامونت اخیرا ساخت فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید کرده است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعاتی از تاریخ اکران یا داستان آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، سریالی لایو اکشن براساس فیلم سونیک 2 با محوریت شخصیت ناکلز در دست ساخت است که ادریس البا برای صداپیشگی در این سریال باز خواهد گشت. سریال Knuckles از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده