نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵

انتشار تریلر جدید فصل سوم سریال Barry شبکه HBO با بازی بیل هیدر

شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Barry را منتشر کرده است که در آن بری با بازی بیل هیدر بری به‌دنبال گرفتن انتقام و رستگاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Barry منتشر شده است. در تریلر جدید فصل سوم این سریال کمدی سیاه شاهد تلاش برای هستیم تا بتواند شانس دومی را به‌دست بیاورد و در مقابل بتواند وضعیت را به دوران پیش از اتفاقات فصل دوم ببرد، اما ظاهرا عواقب آن همچنان در حال بزرگ‌تر شدن است و در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل سوم سریال Barry را در یوتیوب شبکه HBO تماشا کنید.

در فصل سوم سریال Barry شاهد بازگشت بری با بازی بیل هیدر هستیم که تصمیم داشته تا گذشته خشونت‌آمیز خود را کنار گذاشته و دیگر یک قاتل قراردادی نباشد. در عوض او به‌دنبال بازیگری است، اما اکنون همه‌چیز به هم گره خورده است و حالا در فصل سوم این سریال دارک کمدی شاهد نتایج اتفاقات پایانی فصل دوم هستیم. همچنین پوستر فصل سوم سریال Barry نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

بیل هیدر در نقش بری در پوستر فصل سوم سریال Barry

بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین بیل هیدر از برنامه‌اش برای ساخت فصل چهارم این سریال کمدی سیاه خبر داده، اما شبکه HBO هنوز سریال Barry را رسما برای فصل چهارم تمدید نکرده است.

پخش فصل سوم سریال Barry از تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال کمدی که در ۸ قسمت تولید شده، ازطریق شبکه HBO و سرویس استریم HBO Max پخش می‌شود. طبق اعلام HBO، بیل هیدر وظیفه کارگردانی دو قسمت اول و الک برگ وظیفه کارگردانی قسمت سوم و چهارم را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده