نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴

نمایش اسکارلت ویچ در تصویر جدید فیلم Doctor Strange 2

امپایر تصویر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن هستیم.

مجله امپایر به‌تازگی شماره جدید خود را به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده است. امپایر به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم دکتر استرنج 2 منتشر کرده که برخلاف دو تصویر قبلی، تمرکز این تصویر روی واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن است که با ظاهر کاملش قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

همچنین ریکی پالمر، تهیه‌کننده فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در مصاحبه با امپایر در مورد اینکه اسکارلت ویچ قدرتمندتر است یا دکتر استرنج گفت که جواب این سؤال را نمی‌داند و بینندگان باید تا پایان فیلم برای این پاسخ صبر کنند. حال به‌نظر می‌رسد که مبارزه احتمالی دکتر استرنج با اسکارلت ویچ ممکن است به این سؤال پاسخ دهد. همچنین واندا ظاهرا قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Doctor Strange 2 باشد و دربرابر دکتر استرنج در این فیلم قرار خواهد گرفت.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده