نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

زندانی شدن دکتر استرنج در تصاویر جدید فیلم Doctor Strange 2

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

ماه گذشته دومین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شد که این تریلر توانست هیجان طرفداران را دوچندان کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به دنباله فیلم Doctor Strange اختصاص داده و دو تصویر روی جلد با طرح فیلم دکتر استرنج 2 منتشر کرده است که یک تصویر به حضور افتخاری شخصیت‌ها و نسخه‌های متفاوت استرنج اشاره دارد.

همچنین مجله امپایر دو تصویر جدید از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را نیز امروز منتشر کرده است که در یک تصویر ظاهرا دکتر استرنج به ملاقات پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت و دیگر اعضای احتمالی گروه Illuminati رفته است. این صحنه را پیش از این در تریلر دوم فیلم Doctor Strange 2 دیده بودیم، اما در تصویر دوم شاهد ملاقات دکتر استرنج با آمریکا چاوز هستیم که ظاهرا اولین ملاقات آن‌ها در زندان گروه Illuminati خواهد بود. در ادامه می‌توانید این دو تصویر و دو تصویر روی جلد را مشاهده کنید:

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده