نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

تنها بخشی از فیلم اکشن فضایی تام کروز در ایستگاه ISS فیلمبرداری خواهد شد

تام کروز به‌دنبال ساخت یک فیلم اکشن در فضا است و حالا اطلاعات جدیدی در مورد برنامه فیلم‌برداری و همچنین داستان آن منتشر شده است.

تام کروز هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible 8 حضور دارد، اما مدتی می‌شود که او در تلاش است تا یک فیلم اکشن جدید با همکاری SpaceX و ناسا در فضا تولید کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که مراحل فیلم‌برداری قسمت هشتم فیلم Mission Impossible قرار است به‌زودی در آفریقای جنوبی آغاز شود و چند هفته نیز طول خواهد کشید.

فیلم mission impossible fallout

کروز پس از آن آماده شروع فیلم‌برداری فیلم اکشن جدیدش خواهد شد که ممکن است در سال ۲۰۲۳ و در فضا انجام شود. پس از اینکه Space Entertainment Enterprise اعلام کرد در ساخت فیلم فضایی کروز همکاری می‌کند، حالا از برنامه‌های خود برای ایجاد یک استودیوی سینمایی در فضا تا دسامبر ۲۰۲۴ خبر داده است. همچنین ورایتی براساس این خبر اطلاعاتی در مورد میزان فیلم‌برداری فیلم کروز در فضا و روی زمین به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات منتشر شده از منابع نزدیک به یونیورسال پیکچرز، برنامه S.E.E برای ساخت استودیوی فیلمسازی در فضا ارتباطی به فیلم آینده کروز ندارد.

کروز در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 7 را در سال ۲۰۲۱ به پایان رسانده و انتظار دارد تا پیش از پایان سال جاری میلادی مراحل فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 8 نیز به پایان برسد. او همچنین انتظار دارد تا مراحل فیلم‌برداری فیلم اکشن و فضایی خود که در حال حاضر نامی ندارد، با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود. داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow و فیلم American Made وظیفه کارگردانی این فیلم اکشن فضایی را بر عهده دارد.

ایستگاه فضایی بین المللی

لیمان به‌همراه کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout در حال کار روی فیلمنامه این پروژه نیز است که انتظار می‌رود فیلمنامه فیلم در ماه‌های آینده آماده شود. درحالی‌که جزئیات زیادی از سرمایه‌گذاری تقریبا دو ساله این فیلم اکشن مبهم باقی‌مانده است، اما منابع نزدیک تایید کرد‌ه‌اند که تنها بخشی از فیلم جدید کروز قرار است در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلم‌برداری شود و بیشتر پروژه روی زمین جلوی دوربین خواهد رفت.

همچنین انتظار می‌رود برخی از صحنه‌های فیلم روی موشک در حال پرتاب گرفته شود. همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، قرار نیست شاهد یک داستان علمی تخیلی باشیم و پروژه فضایی کروز یک فیلم اکشن و ماجراجویی خواهد بود. داستان فیلم در مورد مردی خوش شانس است که ناگهان خود را در موقعیتی منحصربه‌فرد می‌بیند که ظاهرا تنها فردی است که می‌تواند زمین را نجات دهد. قابل انتظار است که فیلم اکشن و فضایی جدید کروز در سال ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما برود.

تام کروز در نقش ماوریک در حال پرواز با جنگنده F/A18 سوپر هورنت در فیلم Top Gun: Maverick

فیلم Top Gun: Maverick، فیلم بعدی تام کروز است که فیلم Top Gun 2 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) و فیلم Mission Impossible 8 برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده