نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۸

فیلم بتمن رسما درجه سنی PG-13 را دریافت کرد

انجمن سینمایی آمریکا به‌صورت رسمی درجه سنی PG-13 را به فیلم The Batman داده و توضیحاتی در مورد دلیل آن منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی فیلم The Batman مشخص شده است. انجمن سینمایی آمریکا که با نام MPAA نیز شناخته می‌شوند، به‌صورت رسمی اعلام کردند که فیلم بتمن درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است. طبق این رده‌بندی سنی، افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند فیلم Batman را تماشا کنند. همچنین درباره صحنه‌های خشونت‌آمیز و محتوای حساسیت‌برانگیز این فیلم‌ برای افراد زیر ۱۳ سال به والدین هشدار داده می‌شود.

البته گروهی از طرفداران دنیای دی سی انتظار داشتند تا فیلم The Batman مانند فیلم Joker، فیلم Birds of Prey و فیلم The Suicide Squad، با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود، اما درجه سنی فیلم بتمن نمی‌تواند خیلی اتفاق غافلگیرکننده‌ای باشد. در هر حال هرگز به درجه سنی فیلم در طول تولید فیلم اشاره نشد و همچنین برادران وارنر تاکنون تریلر Red Band (تریلری با محتوای بزرگسالانه) از فیلم Batman را منتشر نکرده است. بااین‌حال، حالا ساخت فیلم The Batman رسما به پایان رسیده و این فیلم آماده اکران شده است.

فیلم The Batman و بتمن مشغول مبارزه با دشمنان مسلح در راهرو تاریک

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم بتمن قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه HBO Max اضافه شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده