نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

همکاری شوالیه تاریکی با زن گربه ای در تریلر جدید فیلم بتمن

برادران وارنر طرفداران بتمن را غافلگیر کرد و لحظاتی پیش تریلر جدید فیلم The Batman را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است. برادران وارنر دقایقی پیش تریلر جدید فیلم Batman را منتشر کرد که این تریلر The Bat and The Cat نام دارد و به بررسی رابطه دو شخصیت بتمن و زن گربه‌ای در این فیلم می‌پردازد که قرار است در همکاری با یکدیگر جلوی ریدلر را بگیرند. سومین تریلر رسمی فیلم The Batman حاوی تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم است و احتمال دارد بخش مهمی از داستان فیلم را نیز فاش کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم بتمن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

علاوه‌براین، برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم The Batman را نیز منتشر کرده که درواقع ترکیب دو کاور مجله امپایر با حضور بتمن و کتوومن است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر بتمن و زن گربه ای در فیلم The Batman

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم بتمن قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه HBO Max اضافه شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده