نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰

رویارویی زن گربه ای با شوالیه تاریکی در تصویر جدید فیلم بتمن

تصویر جدیدی از فیلم The Batman توسط امپایر منتشر شده است که در آن زن گربه‌ای با بتمن مواجه شده است.

طی روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر جدیدی از فیلم The Batman توسط امپایر بودیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امپایر تصویر دیگری از فیلم بتمن را منتشر کرده است. در تصویر جدید فیلم Batman شاهد مواجه شدن زن گربه‌ای با بتمن روی مکانی تقریبا شبیه به یک بالکن هستیم. جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما اگر در تصویر کمی دقت کنید، می‌توانید موتور کت‌وومن را در کنارش مشاهده کنید و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

بتمن در برابر زن گربه ای در خیابان های گاتهام در فیلم The Batman

همچنین دی سی و برادران وارنر در حال ساخت دو سریال براساس فیلم The Batman برای شبکه HBO Max هستند که سریال اول با محوریت پلیس گاتهام خواهد بود و سریال دوم با محوریت شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل در دست ساخت است. این در حالی است که گفته می‌شود فیلم بتمن دارای دو نسخه است که در یک نسخه شاهد حضور یک شخصیت خاص هستیم. طبق شایعات منتشر شده، در این نسخه احتمالا شخصیت جوکر قرار است معرفی شود. این در حالی است که گفته می‌شود فیلم The Batman دارای دو دنباله خواهد بود.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده