نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

انتشار پوستر متحرک جدید فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون

مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman پوستر متحرک جدیدی از این فیلم مورد انتظار با بازی رابرت پتینسون را منتشر کرده است.

طی روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر جدیدی از فیلم The Batman بودیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر متحرک جدیدی از فیلم بتمن منتشر شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم Batman به‌تازگی این پوستر را منتشر کرده است که در آن شاهد شوالیه تاریکی زیر باران شهر گاتهام هستیم و در طول ویدیو لوگو شخصیت ریدلر نقش بسته می‌شود. در ادامه می‌توانید این پوستر متحرک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

قابل انتظار است که با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم The Batman که بدون شک فیلم ابرقهرمانی مهم و بزرگ بعدی است، شاهد انتشار تریلر، ویدیو و پوسترهای جدیدی از این فیلم باشیم. البته بسیاری منتظر انتشار تریلر جدید فیلم بتمن همزمان با اکران فیلم The Matrix Resurrections هستند، اما در حال حاضر شاهد نشانه‌ای از انتشار تریلر جدید فیلم The Batman در طول کریسمس امسال نیستیم و ممکن است تریلر بعدی فیلم بتمن در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شود. 

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده