نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۹

ساخت موسیقی متن انیمیشن جدید پیکسار توسط آهنگساز تنت

طبق اخبار تایید نشده، لودویگ گورانسون، آهنگساز برنده جایزه اسکار و جایزه امی، وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن جدید پیکسار با نام Turning Red را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که آهنگساز انیمیشن Turning Red مشخص شده باشد. طبق فهرست جدید ثبت شده در IMDBPro، لودویگ گورانسون وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی را بر عهده گرفته است. در حال حاضر این خبر توسط منبع رسمی تایید نشده، اما حضور این آهنگساز برجسته در انیمیشن Turning Red می‌تواند باعث هیجان طرفداران پیکسار شود.

لودویگ گورنسن، آهنگساز فیلم برنده جایزه اسکار با پاپیون و موهای بلند

انیمیشن Turning Red داستان یک دختر نوجوان ۱۳ ساله به‌نام می لی را دنبال می‌کند که در حال تجربه نوجوانی عجیب و غریبی است و او زمانی‌که خیلی هیجان زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است. بااین‌حال، در حال حاضر حضور هیچ صداپیشه‌ای در این انیمیشن اعلام نشده است، اما می‌توان منتظر انتشار اخبار بیشتری از این انیمیشن در آینده نزدیک باشیم.

لودویگ گورانسون بیشتر برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Panther و همچنین سریال The Mandalorian شناخته می‌شود که برای ساخت موسیقی متن این دو اثر به ترتیب جایزه اسکار و جایزه امی را دریافت کرده است. از دیگر کارهای او می‌توان به ساخت موسیقی متن آثاری چون سریال Community، سریال New Girl، فیلم Creed، فیلم Creed II، فیلم Central Intelligence، فیلم Death Wish و فیلم Venom اشاره کرد. همچنین گورانسون سال گذشته وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Tenet را بر عهده داشت و با اینکه تحسین زیادی از کار او شده بود، اما وی نتوانست برای فیلم تنت نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین روز گذشته انیمیشن Luca از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و علاوه‌‌بر انیمیشن Turning Red، انیمیشن Lightyear دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده خواهد داشت.


منبع Disinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده