نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴

ویدیوهایی جدید از سریال Loki با محوریت اسیر شدن لوکی منتشر شد

مارول چندین ویدیو جدید از سریال Loki را منتشر کرده که در آن شاهد حضور لوکی با بازی تام هیدلستون در سازمان TVA هستیم.

از روز فردا پخش سریال Loki از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌ها نیز قرار است روز چهارشنبه هر هفته پخش شوند. مدت زمان قسمت اول این سریال قرار است ۵۱ دقیقه و قسمت دوم ۵۴ دقیقه باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از سریال لوکی پخش شده است. در ویدیو اول سریال Loki شاهد اولین ملاقات لوکی با سازمان TVA هستیم که این گروه در تلاش است تا لوکی را در صحرایی که با تسراکت فرار کرده بود، دستگیر کند:

دانلود از آپارات

سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند و او قرار است ازطریق سازمان TVA و با همکاری ایجنت موبیوس در زمان و دنیاهای مختلف سفر کند. در ویدیو دوم سریال Loki شاهد حضور لوکی در دادگاه TVA هستیم که او باید به سوالاتی در مورد کارهای شرورانه‌اش از جمله خرابکاری در خط زمانی پاسخ دهد:

دانلود آپارات

در ویدیو سوم سریال Loki، حالا لوکی باید تمامی حرف‌هایی را که زده است، امضا و تایید کند و چندان علاقه‌ای به انجام این کار ندارد و در ادامه به مکان مرموز دیگری می‌رود:

دانلود از آپارات

ویدیو بعدی سریال Loki نیز به معرفی اوون ویلسون اختصاص دارد که نقش ایجنت موبیوس را بازی کرده و در طول ویدیو شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال لوکی نیز هستیم:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده