نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳

مدت زمان قسمت اول سریال Loki مشخص شد

طبق گفته کسانی که موفق به تماشا دو قسمت اول سریال Loki شده بودند، حالا می‌دانیم که مدت زمان این دو قسمت چقدر است.

پخش سریال Loki قرار است از روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس آغاز شود و به‌تازگی گروهی از منتقدان توانسته‌اند دو قسمت اول سریال لوکی را تماشا کنند که واکنش‌های اولیه حاوی ستایش این سریال به‌عنوان بهترین سریال دنیای سینمایی مارول تا به امروز بوده است. تمامی قسمت‌های این سریال به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه پخش خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان دو قسمت اول سریال Loki مشخص شده است. طبق گفته دیگو آندالوز از Discussing Film، مدت زمان قسمت اول لوکی حدود ۵۱ دقیقه خواهد بود.

همچنین مدت زمان قسمت دوم سریال لوکی نیز قرار است ۵۴ دقیقه باشد. در یک مقایسه، مدت زمان قسمت اول سریال WandaVision حدود ۳۱ دقیقه بود و مدت زمان قسمت اول سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز کمی بیش از ۴۹ دقیقه بوده است. به‌نظر می‌رسد که مدت زمان ۶ قسمت سریال لوکی حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود که البته قابل انتظار است این مدت زمان به‌همراه بخش تیتراژ پایانی سریال باشد. سریال Loki قرار است نسخه‌ای از لوکی را نشان دهد که در اتفاقات فیلم Avengers: Endgame توانست در برج اونجرز با تسراکت فرار کند و او قرار است ازطریق سازمان TVA و با همکاری ایجنت موبیوس در زمان و دنیاهای مختلف سفر کند. 

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده