// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

حضور فیلم سریع و خشن 9 در جشنواره کن

یونیورسال به‌صورت رسمی تایید کرد که فیلم F9 با بازی وین دیزل در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۱ میلادی حضور دارد؛ به‌عنوان همان بلاک‌باستری که رئیس جشنواره کن برای اعلام خبر اکران آن هیجان‌زده بود.

وقتی رئیس جشنواره کن سال ۲۰۲۱ میلادی با هیجان از اکران سورپرایزکننده‌ی یک فیلم بلاک‌باستر حرف زد، سینمادوست‌های مختلف مشغول گمانه‌زنی شدند. حالا فهمیدیم که منظور او فیلم F9، جدیدترین قسمت سریع و خشن بوده است. شاید هیچ‌کس انتظار نداشت که این فیلم اکشن جدید را در جشنواره کن ببیند. وین دیزل، میشل رودریگز، جان سینا، تایریس گیبسون، جوردانا بروستر، هلن میرن، کرت راسل و شارلیز ترون تنها برخی از بازیگران فیلم سریع و خشن 9 هستند.

همچنی جاستین لین وظیفه کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 را نیز بر عهده داشته است. راستی فیلم F9 با اینکه هنوز اکران خود در بسیاری از کشورها را آغاز نکرده است، به‌تازگی توانست فروش بین‌المللی خود را به بالاتر از ۲۵۰ میلیون دلار برساند. فیلم F9 در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در آمریکا اکران می‌شود. همچنین مجموعه فیلم سریع و خشن قرار است تا قسمت یازدهم نیز ادامه داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا بازیگرهای فیلم اکشن سریع و خشن 9 در فرش قرمز جشنواره کن 2021 شرکت خواهند کرد یا نه. فیلم The French Dispatch وس اندرسون، فیلم Stillwater تام مک‌کارتی با بازی مت دیمون، فیلم Flag Day شان پن و فیلم Red Rocket شان بیکر از جمله آثار آمریکایی دیگری هستند که در جشنواره کن سال ۲۰۲۱ به نمایش درمی‌آیند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده