// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸

تصاویر جدید از شخصیت های مختلف فیلم Borderlands

پس از آن که تصویری از کیت بلانشت در نقش لیلیث منتشر شد، حالا تصاویر سایه‌نما دیگری هم از راه رسیده‌اند که ظاهر کلی شخصیت‌های فیلم Borderlands را به نمایش می‌گذارند.

شخصیت کلپ ترپ با صداگذاری جک بلک در پشت صحنه فیلم بوردرلندز الی راث و لاینزگیت

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، هیلی بنت، جنینا گونکار، فلورین مانتینو، آریانا گرینبلت، ادگار رامیرس، کوین هارت و صد البته جک بلک در گروه بازیگرهای فیلم بوردرلندز حضور دارند؛ فیلمی که با اقتباس از سری بازی Borderlands ساخته می‌شود و خالق سریال چرنوبیل را به‌عنوان نویسنده‌ی اصلی فیلم‌نامه می‌شناسد. الی راث هم وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Borderlands را برعهده دارد.

حالا تصاویر بیشتری از پشت‌صحنه‌ی فیلم بوردرلندز منتشر شده‌اند؛ از یک تصویر جذاب که همزمان شخصیت‌های لیلیث، رولند، تاینی تینا، کریگ، تنیس و کلپ‌ترپ را نشان می‌دهد تا چند تصویر متمرکز روی یک شخصیت مشخص. جیمی لی کرتیس و رندی پیچفورد، خالق بوردرلندز و مدیرعامل استودیو گیرباکس این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

جیمی لی کرتیس در وصف شخصیت تنیس می‌نویسد: «به طرز دیوانه‌واری باهوش؛ البته با تاکید بیشتر روی بخش دیوانه». جهان سری فیلم بوردرلندز قرار است یک جهان موازی سری بازی Borderlands باشد که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی نسبت به مجموعه بازی بوردرلندز دارد. ارون برگ در نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم بوردرلندز با کریگ مازن همکاری کرده است. مازن اکنون متمرکز روی ساخت سریال The Last of Us با نیل دراکمن است.

فیلم بوردرلندز و بازیگرهای لیلیث، رولند، تاینی تینا، کریگ، تنیس و کلپ‌ترپ در پشت صحنه

هنوز تاریخ اکران رسمی فیلم بوردرلندز مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که استودیو لاینزگیت فیلم Borderlands را در سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های نقره‌ای سینماها می‌فرستد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده