نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱

انتشار تریلر نهایی فیلم The Conjuring 3

برادران وارنر تریلر جدید و نهایی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم ترسناک است.

ماه گذشته بود که اولین تریلر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) منتشر شد و مدتی می‌شود که اولین نقدهای این فیلم ترسناک و مورد انتظار نیز منتشر شده است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از قسمت سوم فیلم The Conjuring منتشر شده است. برادران وارنر امشب تریلر نهایی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم ترسناک است و در طول تریلر طرفداران را بیشتر با داستان و اتفاقات ترسناک این قسمت آشنا می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم The Conjuring 3 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پاتریک ویلسون در نقش اد وارن، ورا فارمیگا در نقش لورن وارن، جولیان هیلیارد، سارا کاترین، شارلین آمویا، شنون کوک، رونی جن بلوینز و استیسی جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Conjuring 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر IMAX فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نیز منتشر کرده‌ است که در آن شاهد طرح جالبی هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر جذاب و ترسناک نیز باشید:

پوستر IMAX فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It قرار است داستانی دلهره‌آور و گره‌خورده به ترورها، قتل‌های ترسناک و یک موجود اهریمنی ناشناخته را فاش کند که حتی محققان ماور الطبیعه با تجربه‌ای چون اد و لورن وارن را نیز شوکه کرده است. این یکی از حساس‌ترین پرونده‌های آن‌ها محسوب می‌شود که با مبارزه برای روح یک پسر جوان کلید می‌خورد و سپس آن‌ها را به نقطه‌ای فراتر از هر مکانی که قبلا دیده بودند، می‌برد؛ تا در زمان و مکانی قرار بگیرند که درون آن برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل به‌عنوان دفاع ادعا می‌کند که تحت کنترل یک نیروی شیطانی بوده است. 

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) یعنی جمعه این هفته برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران به‌مدت یک ماه از HBO Max نیز منتشر خواهد شد. وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Conjuring 3 بر عهده مایکل چاوز بوده که پیش از این فیلم The Curse of La Llorona را کارگردانی کرد و وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم این مجموعه‌ی ترسناک نیز روی دوش دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده