نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

انتشار اولین تریلر فیلم The Conjuring 3؛ بازگشت خانوده لورن برای یک تهدید شیطانی جدید

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت خانواده لورن برای حل یک پرونده شیطانی دیگر هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا وادار کرد) منتشر شده است. برادران وارنر طبق وعده خود اولین تریلر این فیلم ترسناک و فوق‌العاده مورد انتظار را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تهدید شیطانی جدیدی هستیم که اد و لورن وارن برای حل این پروژه به شهر محل اتفاقات فیلم سفر می‌کنند. در طول تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فیلم The Conjuring 3 هستیم که نوید بخش یک قسمت با کیفیت دیگر از مجموعه فیلم The Conjuring را می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It قرار است داستانی دلهره‌آور و گره‌خورده به ترورها، قتل‌های ترسناک و یک موجود اهریمنی ناشناخته را فاش کند که حتی محققان ماور الطبیعه با تجربه‌ای چون اد و لورن وارن را نیز شوکه کرده است. این یکی از حساس‌ترین پرونده‌های آن‌ها محسوب می‌شود که با مبارزه برای روح یک پسر جوان کلید می‌خورد و سپس آن‌ها را به نقطه‌ای فراتر از هر مکانی که قبلا دیده بودند، می‌برد؛ تا در زمان و مکانی قرار بگیرند که درون آن برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل به‌عنوان دفاع ادعا می‌کند که تحت کنترل یک نیروی شیطانی بوده است. 

پاتریک ویلسون در نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورن وارن، جولیان هیلیارد، سارا کاترین، شارلین آمویا، شنون کوک، رونی جن بلوینز و استیسی جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Conjuring 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نیز منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران به‌مدت یک ماه از HBO Max نیز منتشر خواهد شد. وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Conjuring 3 بر عهده مایکل چاوز بوده که پیش از این فیلم The Curse of La Llorona را کارگردانی کرد و وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم این مجموعه‌ی ترسناک نیز روی دوش دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 بوده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده