نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

بازگشت تاد فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه فیلم Joker 2

طبق اطلاعات فاش شده، تاد فیلیپس برای همکاری در نوشتن فیلمنامه فیلم Joker 2 قراردادی با برادران وارنر امضا کرده است.

فیلم Joker (جوکر) در پاییز ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما در گیشه عملکرد درخشانی داشت و از آن زمان اخبار زیادی در مورد ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است احتمال ساخت فیلم Joker 2 افزایش یافته باشد. به‌تازگی هالیوودریپورتر در مقاله جدیدش به این موضوع اشاره کرده که تاد فیلیپس برای همکاری در نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Joker قرارداد امضا کرده است.

این مقاله در ارتباط با وکلای برجسته هالیوود منتشر شده و در بخشی از آن این قرارداد فاش شده است. اگرچه فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه فیلم Joker 2 بازگشته، اما مانند قسمت اول او ظاهرا تنها نویسنده یا حتی نویسنده اصلی فیلمنامه نیست. در قسمت اول فیلم جوکر، اسکات سیلور به فیلیپس در نوشتن فیلمنامه کمک کرده بود و شاید شاهد بازگشت او برای دنباله این فیلم نیز باشیم. همچنین شایعاتی مبنی‌بر حضور واکین فینیکس در تیم نویسندگان فیلم جوکر ۲ شنیده می‌شود که این موضوع هم فعلا توسط منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده است.

تاد فیلیپس در حال صحبت کردن و نشان دادن لبخند جوکر به واکین فینیکس در پشت صحنه فیلم Joker

همچنین در این گزارش به احتمال بازگشت فیلیپس برای کارگردانی فیلم Joker 2 اشاره‌ای نشده، اما قابل انتظار است که او برای کارگردانی این فیلم نیز بازگردد. علاوه‌براین، مدتی پیش هالیوودریپورتر خبر داد که برادران وارنر همچنان به‌دنبال ساخت دنباله فیلم Joker است، اما هنوز تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشده است. در هر حال برادران وارنر هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده و باید منتظر اعلام رسمی سازندگان فیلم در این رابطه باشیم.

فیلم Joker توانست بیش از ۱.۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۳۵.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۸.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌براین، فیلم Joker با عبور از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شد و همچنین فیلم جوکر اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی R نیز است. درکنار این فروش فوق‌العاده، فیلم Joker توانست ۲ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن را نیز دریافت کند. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده