نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴

کارگردان اسپین آف فیلم جان ویک با نام Ballerina مشخص شد

شرکت لاینزگیت با استخدام کارگردان فیلم Ballerina، رسما مراحل ساخت اسپین آف فیلم جان ویک را آغاز کرده است.

اردیبهشت امسال فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم اکشن تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک شده است. پس از موفقیت این فیلم، به ساخت سریال The Continental (کانتیننتال) که پیش درآمد این مجموعه فیلم اکشن است، سرعت بیشتری بخشیده شد و همچنین ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) نیز برای اکران در سال ۲۰۲۱ تایید و اعلام شده است. علاوه‌بر این فیلم و سریال، لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد که شخصیت اصلی آن یک زن جوان است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت اولین فیلم اسپین‌آف مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) تایید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، تمرکز فیلم Ballerina روی یک قاتل زن جوان خواهد بود که پس از قتل عام خانواده‌اش به دنبال گرفتن انتقام است.

لن وایزمن

گفته می‌شود که یک شخصیت بالرینا در فیلم John Wick 3: Parabellum نمایش داده شده، اما مشخص نیست که این همان شخصیت خواهد بود یا خیر. همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری نیز در پروژه اعلام نشده است. همچنین لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld (جهان زیرین) و فیلم Total Recall (یادآوری کامل)، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده گرفته است. علاوه‌بر این، شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این پروژه را بر عهده دارد. هالیوود ریپورتر گفت که او از سال ۲۰۱۷ در این پروژه است و پیش از این توسط درک کلستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3: Parabellum استخدام شده بود، اما فیلم Ballerina اولین فیلمنامه‌ای است که او در مجموعه جان ویک به‌صورت مستقل خواهد نوشت.

وایزمن امسال وظیفه کارگردانی دو قسمت از سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) را بر عهده داشته است. بااین حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Ballerina اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که کیانو ریوز ممکن است حضوری کوتاه و افتخاری در فیلم داشته باشد. فیلم John Wick 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده