نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۶

انتشار تریلر جدید فصل پنجم سریال Rick and Morty

شبکه ادالت سوییم تریلر جدیدی از فصل پنجم سریال انیمیشنی Rick and Morty را منتشر کرده که یکی دیگر از ماجراجویی‌های دیوانه وار ریک و مورتی را در اپیزود اختصاص یافته به مجموعه علمی تخیلی Voltron نشان می‌دهد.

تریلر جدیدی انیمیشن ریک و مورتی (Rick and Morty) بار دیگر به یکی از ۱۰ اپیزود جدید و مورد انتظار این سریال محبوب در فصل پنجم اشاره می‌کند. فصل جدید انیمیشن Rick and Morty برای پخش از تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) در شبکه Adult Swim برنامه‌ریزی شده است. در این تریلر شاهد ماجراجویی‌های جدید ریک و مورتی هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال ریک و مورتی را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

همچنین اسپین‌آفی براساس سریال Rick and Morty در دست ساخت است. ویندکیتورها به‌عنوان گروهی از ابرقهرمانان فضایی که اولین‌بار در فصل سوم مجموعه‌ی ریک اند مورتی حاضر شدند، محوریت داستان اسپین‌آف‌ این سریال را تشکیل خواهند داد. از این گروه به‌عنوان تقلیدی تمسخرآمیز از فیلم‌های ابرقهرمانی دی سی و مارول در این سریال یاد می‌شود.

زمانی‌که درباره انیمیشن صحبت می‌کنیم ناخودآگاه فکرمان سمت انیمیشن‌هایی می‌رود که برای کودکان تهیه شده‌اند ولی انیمیشن ریک و مورتی به‌هیچ‌وجه در این دسته از انیمیشن‌ها قرار نمی‌گیرد؛ Rick and Morty یک سریال انیمیشنی با رده‌بندی سنی بزرگسالان است که به ماجراجویی‌های عجیب و غریب ریک و مورتی می‌پردازد. ریک، دانشمند نابغه و با رفتاری کاملاً ضداجتماعی است که مورتی، نوه‌ی کم سن و سال و ذاتاً ترسوی خود را به ماجراهای خطرناک و بعضاً چندش‌آوری می‌کشاند. صداگذاری هردو شخصیت اصلی این سریال توسط جاستین رویلند انجام می‌شود و نقش آفرینی سایر اعضای خانواده اسمیت نیز برعهده سارا شالک (در نقش بث)، کریس پارنل (در نقش جری) و اسپنسر گرامر در نقش سامر است.

تریلر فصل 5 سریال Rick and Morty

در فصل چهارم این سریال، بازیگران مهمان بزرگی همچون سم نیل (بازیگر فیلم‌های ژوراسیک پارک)، تایکا وایتیتی (کارگردان فیلم‌های Thor و Jojo Rabbit)، جفری رایت (بازیگر سریال وست ورلد)، پملا الدون، کتلین ترنر، جاستین ثراکس، کریستوفر ملونی، سوزان سراندون، پاول جیاماتی، متیو برادریک و ایلان ماسک حضور داشتند.

جاستین رویلند و دن هارمون، سازندگان و تهیه کنندگان اجرایی سریال Rick and Morty هستند که به همراه مایک مک‌ماهان، تیم تهیه‌کنندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند. این سریال موفق و به‌شدت محبوب، پیش از آغاز فصل چهارم خود در سال ۲۰۱۹ برای ساخت ۷۰ اپیزود دیگر نیز تمدید شد که در قالب تعداد نامعلومی از فصل‌های این مجموعه منتشر خواهد شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره این ویدیو با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده