نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

سریال جدیدی در دنیای انیمیشن Rick and Morty ساخته می‌شود

شبکه ادالت سوییم از ساخت اسپین آفی براساس انیمیشن Rick and Morty و چند سریال انیمیشنی دیگر خود خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه ادالت سوییم از ساخت چندین اسپین‌آف انیمیشنی براساس سریال‌های محبوب خودش خبر داده است. این اسپین‌آف‌ها قرار است براساس انیمیشن Rick and Morty، انیمیشن Robot Chicken، انیمیشن Aqua Teen Hunger Force و سریال Your Pretty Face Is Going to Hell تولید و از ادالت سوییم پخش شوند. سریال The Vindicators قرار است نام اسپین‌آف انیمیشن ریک و مورتی باشد که داستان گروه ابرقهرمانی The Vindicators را دنبال خواهد کرد.

این گروه شامل پنج ابرقهرمان به‌نام‌های سوپرنوا، ونس ماکسیموس، آلن ریلز، Crocubot و نوب نوب می‌شوند. این گروه قرار است با جرم و جنایت مبارزه و از نسل کشی جلوگیری کنند. پیش از این شاهد معرفی این گروه در قسمت چهارم فصل سوم سریال Rick and Morty بودیم. سریال Alabama Jackson اسپین‌آف انیمیشن استاپ موشن Robot Chicken خواهد بود که دونالد فایسون برای صداپیشگی شخصیت آلاباما جکسون باز خواهد گشت. انیمیشن Alabama Jackson قرار است داستان آلاباما جکسون را دنبال کند که یک مسافر زمان است که هر بار دقیقا در یک مکان و زمان اشتباه فرود می‌آید.

سریال Aquadonk Side Pieces نام اسپین‌آف انیمیشن Aqua Teen Hunger Force است که قرار است به داستان شخصیت‌های فرعی و شروری چون The Mooninites ،The Plutonians، ام‌سی پی پنتز، The Frat Aliens، هپی تایم هری، Handbanana و The Cybernetic Ghost of Christmas Past بپردازد. انیمیشن Your Pretty Face Is Going to Hell: The Animated Series درواقع فصل پنجم سریال لایو اکشن Your Pretty Face Is Going to Hell خواهد بود که اکنون در قالب انیمیشن‌های کوتاه قرار است از ادالت سوییم پخش شود. 


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده