نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸

مذاکره هنری کویل برای بازی در ریبوت فیلم Highlander

هنری کویل در حال مذاکره با لاینزگیت برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی ریبوت فیلم Highlander به کارگردانی چاد استاهلسکی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر ریبوت فیلم Highlander ظاهرا مشخص شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که هنری کویل، بازیگر سابق نقش سوپرمن در حال مذاکره با لاینزگیت برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی ریبوت فیلم کوه‌نشین است. چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک، قرار است وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Highlander را بر عهده داشته باشد. همچین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کری ویلیامسن، نویسنده فیلم What Happened to Monday خواهد بود.

قسمت اصلی فیلم Highlander به کارگردانی راسل مالکهی در سال ۱۹۸۶ روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون کریستوفر لمبرت، شان کانری، کلنسی براون و رکسان هارت بودیم. این فیلم داستان چندین جنگجوی جادوانه را دنبال می‌کرد که اتفاقات آن از گذشته تا زمان حال ادامه داشت. این مبارزان تنها در صورتی کشته می‌شدند که سر آن‌ها از بدنشان جدا شود و پس از مردن، نیرو و قدرت آن‌ها به مبارز دیگری واگذار می‌شود.

فیلم Highlander

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات ریبوت فیلم Highlander در دسترس نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم که کویل قرار است نقش یک شخصیت کاملا جدید را در دنیای فیلم بازی کند یا قرار است نقش یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی را بر عهده داشته باشد. ساخت ریبوت فیلم کوه‌نشین سال‌ها است که شنیده می‌شود و حتی صحبت‌هایی مبنی بر ساخت آن توسط جاستین لین و رایان رینولدز نیز شنیده می‌شد که اکنون طبق گفته منابع نزدیک، تیم فعلی قرار است ساخت ریبوت فیلم Highlander را بالاخره جلو ببرند.

کویل پس از بازی در نقش سوپرمن در فیلم‌هایی چون فیلم Man of Steel، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و فیلم Justice League، حالا نقش گرالت را در سریال The Witcher بر عهده دارد که این سریال برای فصل دوم قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ بازگردد. کویل همچنین نقش شرلوک هلمز را در فیلم Enola Holmes بر عهده داشت که در دنباله این فیلم نیز باز خواهد گشت. از دیگر آثار کویل می‌توان به فیلم Mission: Impossible - Fallout، سریال The Tudors و فیلم The Man from U.N.C.L.E اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده