نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۹

ساخت دنباله فیلم Enola Holmes با بازی میلی بابی براون و هنری کویل تایید شد

نتفلیکس بالاخره ساخت دنباله فیلم Enola Holmes را تایید کرد که در این فیلم قرار است دوباره شاهد حضور میلی بابی براون و هنری کویل باشیم.

ماه مهر گذشته بود که فیلم Enola Holmes از شبکه نتفلیکس پخش شد و با اینکه نقدهای متوسطی دریافت کرد، اما توانست مورد توجه بینندگان این سرویس استریم قرار بگیرد و به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم انولا هولمز سرانجام تایید و اعلام شده است. نتفلیکس و لجندری بالاخره امروز ساخت فیلم Enola Holmes 2 را تایید و اعلام کردند که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت میلی بابی براون در نقش انولا هولمز و هنری کویل در نقش شرلوک هولمز باشیم. 

همچنین مانند قسمت اول، هری بردبیر، کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag، وظیفه کارگردانی و جک ترون، نویسنده سریال His Dark Materials، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Enola Holmes 2 را بر عهده خواهند داشت. طبق آمار نتفلیکس براساس کسانی که حداقل ۲ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند، بیش از ۷۶ میلیون کاربر به تماشا فیلم Enola Holmes در ۲۸ روز اول انتشار پرداخته بودند.

فیلم Enola Holmes داستان انولا هولمز را دنبال می‌کند که در جشن تولد ۱۶ سالگی خود به‌طرز مرموزی مادرش گم می‌شود و او پس از اینکه از کمک گرفتن از دو برادر بزرگترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش ناامید شده، خودش دست به کار می‌شود و پس از فرار از مدرسه شبانه‌روزی، حال به‌دنبال یافتن مادرش است و شرلوک و مایکرافت نیز به‌دنبال یافتن خواهر خود هستند. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان قسمت دوم در دسترس نیست و همچنین بازگشت شخصیت مایکرافت با بازی سم کلفلین نیز تایید نشده است.

انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند. میلی بابی براون پس از حضورش در فیلم Godzilla vs Kong، حالا قرار است در فصل چهارم سریال Stranger Things بازگردد. همچنین کویل اخیرا در فصل دوم سریال The Witcher به ایفای نقش پرداخته است که فصل دوم سریال ویچر در اواخر سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده