نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲

شباهت ریدلر به زودیاک قاتل در تصاویر جدید فیلم The Batman

تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است که در آن شاهد تصویری از شباهت جالب شخصیت شرور ریدلر به زودیاک قاتل هستیم.

در اسفند گذشته بود که بالاخره مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) به پایان رسید و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. به‌تازگی تصویری از تقویم فیلم بتمن برای سال ۲۰۲۲ فاش شده است که در این تصویر شاهد حضور بتمن با بازی رابرت پتینسون هستیم که نمای کلی و بهتری از ظاهر شوالیه تاریکی و بتموبیل به ما ارائه می‌کند. اما شاید بخشی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته باشد، ظاهر ریدلر است که شباهت زیادی به زودیاک قاتل دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در این تصویر ریدلر یک ماسک چرمی روی صورت دارد که قسمت چشم آن بریده شده و می‌توان علامت سؤال مشهور این شخصیت را روی این تصاویر نیز مشاهده کرد. طراحی ریدلر باعث شده تا بسیاری به یاد ظاهر قاتل زودیاک در فیلم Zodiac به کارگردانی دیوید فینچر بیفتند. زودیاک قاتل یک قاتل زنجیره‌ای در شمال کالیفرنیا بود که در دهه ۶۰ تا ۷۰ میلادی طبق گفته خودش نزدیک ۳۷ قربانی گرفته بود، اما این قاتل زنجیره‌ای هرگز به دام پلیس نیفتاد. بااین‌حال، سازندگان فیلم Batman هنوز الهام گرفته شدن طراحی ریدلر از زودیاک قاتل را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در شهریور گذشته اولین تیزر تریلر فیلم بتمن در DC Fandome منتشر شد که باعث شد تا هیجان طرفداران دی سی برای تماشا جدیدترین فیلم شوالیه تاریکی دوچندان شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده