نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹

مشخص شدن کارگردان فیلم Batgirl

عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده گرفتند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، ساخت فیلمی براساس شخصیت بت گرل در سال ۲۰۱۷ تایید شد که در آن زمان قرار بود جاس ویدون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته باشد و اتفاقات فیلم Batgirl نیز قرار بود در دنیای سینمایی DC رخ دهد، اما درنهایت ویدون از پروژه جدا شد. در ادامه برادران وارنر از اولویتش برای استخدام کارگردان زن برای این پروژه خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم Batgirl مشخص شده است.

عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده گرفته‌اند. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت گرل را بر عهده دارد. هادسون پیش از این در همکاری با برادران وارنر و دی سی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey و اخیرا فیلم The Flash را نیز بر عهده داشته است.

عادل ال عربی و بلال فلاح در شب افتتاحیه فیلم Bad Boys For Life

پیش از این آلیسیا سیلورستون در فیلم Batman & Robin نقش بت‌گرل را بازی کرده بود. همچنین ایوون کریگ نیز نقش بت‌گرل را در سریال بتمن که در دهه ۶۰ میلادی پخش شد، بر عهده داشت. شخصیت باربارا گوردون برای اولین‌بار در شماره ۳۵۹ کمیک Detective Comics به‌عنوان بت‌گرل در دنیای کمیک معرفی شد و در قسمت ۲۳ کمیک Suicide Squad که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، به شخصیت اوراکل تغییر کرد. پس از آن در سری کمیک The New 52 دوباره شاهد معرفی باربارا گوردون به‌عنوان بتل‌گرل بودیم.

این در حالی است که در فصل سوم سریال Titans قرار است شاهد حضور باربارا گوردون باشیم که ساوانا ولچ، بازیگر فیلم Boyhood قرار است نقش باربارا گوردون را در فصل سوم سریال Titans بازی کند. بااین‌حال، هنوز بازیگر باربارا گوردون در اقتباس سینمایی آن مشخص و معرفی نشده است. فیلم Batgirl قرار است برای شبکه HBO Max تولید و پخش شود. همچنین کریستن بور به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم از مجموعه دی سی حضور خواهد داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده