نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

بازیگر باربارا گوردون در فصل سوم سریال Titans مشخص شد

سرانجام بازیگری که قرار است نقش باربارا گوردون را در فصل سوم سریال Titans بازی کند، مشخص شده است.

ماه شهریور امسال در رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که مشخص شد در فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) قرار است شاهد حضور سه شخصیت باربارا گوردون، رد هود و اسکرکرو باشیم. همچنین در ادامه مشخص شد که پخش فصل سوم این سریال قرار است از شبکه DC Universe که دیگر تمرکز آن روی کمیک‌های دیجیتالی خواهد بود، به شبکه HBO Max منتقل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش باربارا گوردون در فصل سوم تایتان‌ها مشخص و معرفی شده است.

ساوانا ولچ

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ساوانا ولچ، بازیگر فیلم Boyhood قرار است نقش باربارا گوردون را در فصل سوم سریال Titans بازی کند. در فصل سوم سریال ‌تایتان‌ها قرار است شاهد حضور و معرفی شخصیت باربارا گوردون باشیم که در دنیای سریال او دیگر بت‌گرل نیست و در عوض جانشین پدرش به‌عنوان کمیسر GCPD شده است. او همچنین ظاهرا روابط خیلی خوبی با دیک گریسون ندارد و همچنین او از ملاقات دوباره با دیک گریسون که دارای یک گذشته با وی است و حضور گروه تایتان‌ها که قرار است مشکلاتی را در گاتهام ایجاد کنند، در شهر خوشحال نیست. 

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، کارن والترز آلن ریچسون، مینکا کلی، کانر لزلی و دماریس لوئیس، از جمله بازیگرانی هستند که فصل سوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. والترز نقش رد هود را در فصل سوم این سریال بر عهده دارد، اما بازیگر اسکرکرو در سریال تایتان‌ها هنوز مشخص نشده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Titans نیز به پایان رسیده است که انتظار می‌رود در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max پخش شود.  


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده