نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸

انتشار تریلر کوتاه و جدید سریال Loki با بازی تام هیدلستون

مارول استودیو تریلر کوتاه و جدیدی از سریال Loki با بازی تام هیدلستون را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از تلاش لوکی برای رفع مشکل خط زمانی است.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم. طی هفته جاری و در طول جوایز MTV نیز شاهد انتشار اولین ویدیو سریال لوکی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدیدی از سریال Loki منتشر شده است. مارول استودیو امروز این تریلر را منتشر کرد که در طول آن بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال آشنا می‌شویم و حتی شاهد حضور پر رنگ‌تر ساعت کارتونی هستیم.

در طول تریلر شاهد بازجویی لوکی در Time Variance Authority هستیم و متوجه می‌شویم که ایجنت موبیوس، نماینده TVA از کاری که لوکی در فیلم Avengers انجام داده خیلی راضی نیست که باعث خرابی خط زمانی شده که توسط Time Keepers ایجاد شده بود. در ادامه موبیوس از لوکی می‌خواهد تا به او برای اصلاح آن کمک کند. البته در TVA همه قرار نیست به لوکی اعتماد داشته باشند و در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال Loki را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.

پخش سریال Loki که در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده، قرار است از روز چهارشنبه، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین مابقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه به‌جای جمعه پخش خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده