نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵

بررسی خصوصیات لوکی در اولین ویدیو سریال Loki با بازی تام هیدلستون

مارول استودیو در طول جوایز MTV اولین ویدیو سریال Loki را منتشر کرد که در طول آن شخصیت ایجنت موبیوس با بازی اوون ویلسون معرفی می‌شود.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو و دیزنی پلاس اولین ویدیو رسمی سریال Loki را منتشر کرده‌اند. در طول این ویدیو شاهد معرفی شخصیت ایجنت موبیوس با بازی اوون ویلسون هستیم که در این صحنه با لوکی سوار آسانسور می‌شود و در مورد خصوصیات لوکی و علاقه‌اش به صحبت کردن زیاد می‌گوید و در ادامه می‌توانید اولین ویدیو سریال Loki را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در اولین ویدیو سریال Loki که در طول مراسم MTV پخش شد، توضیح داده می‌شود که TVA برای محافظت از جدول زمانی مقدس ایجاد شده است و لوکی چندان به این ایده علاقه ندارد. علاوه‌بر این ویدیو بامزه، مارول استودیو در طول جوایز MTV اولین ویدیو فیلم Black Widow را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد یک تعقیب و گریز با ماشین هستیم. تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش سریال Loki که در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده، قرار است از روز چهارشنبه، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین مابقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه به‌جای جمعه پخش خواهند شد. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده