نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر جدید انیمیشن Resident Evil منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness، تاریخ پخش این انیمیشن را تایید و اعلام کرده است.

مهر گذشته بود که کپکام و نتفلیکس ساخت انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها) را رسما تایید و اعلام کردند. در ادامه در فروردین امسال اولین تیزر تریلر انیمیشن Resident Evil منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه رزیدنت ایول پخش شده است که در پایان مشخص شد چه زمانی می‌توانیم منتظر انتشار این انیمه باشیم. در تریلر جدید سریال Resident Evil: Infinite Darkness شاهد بازگشت لیان کندی و کلر ردفیلد، شخصیت‌های اصلی بازی Resident Evil 2 هستیم که قرار است با تهدیدی جدید و خطرناک مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Resident Evil: Infinite Darkness درواقع یک انیمه سریالی است که به روش انیمیشن کامپیوتری (CGI) تولید شده است. همچنین در پایان تریلر مشخص شد انیمیشن Resident Evil در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد. علاوه‌براین، نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمه Resident Evil: Infinite Darkness را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness

اتفاقات انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness در سال ۲۰۰۶ رخ می‌دهد که گروهی به برخی از فایل‌های محافظت‌شده در سرورهای کاخ سفید دسترسی پیدا می‌کنند. لیان کندی یکی از مامورهایی است که برای بررسی ماجرا قدم به کاخ سفید می‌گذارد. اما وقتی ناگهان برق قطع می‌شود، هیچ راهی جز مبارزه با تعداد زیادی از زامبی‌های به‌خصوص وجود ندارد. در همین حین کلر ردفیلد یک نقاشی مرموز را پیدا کرده است که او را به یاد رخدادهایی تلخ و ترسناک می‌اندازد. 

نیک آپوستولیدز و استفانی پانیسلو، صداپیشگان لیان و کلر در بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک، برای صداپیشگی این دو شخصیت در انیمه Resident Evil: Infinite Darkness بازگشته‌اند. علاوه‌بر آپوستولیدز و پانیسلو، ری چیز، جونا زیائو، بیلی کامتز، برد وانابل، جو جی توماس و داگ استون، دیگر صداپیشگان انیمه رزیدنت ایول هستند. هیرویوکی کوبایاشی به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمه Resident Evil حضور دارد و این سریال انیمیشنی توسط TMS Entertainment و با همکاری استودیو Quebico تولید شده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده