// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۴

تیزر تریلر انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness؛ اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس در همکاری با کپکام انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness را ساخته است که بالاخره می‌دانیم در کدام ماه سال جاری میلادی از این شبکه آنلاین پخش می‌شود.

داستان انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness چند سال بعد از رخدادهای داستانی بازی Resident Evil 4 جلو می‌رود و لیان اسکات کندی و کلر ردفیلد شخصیت‌های اصلی آن هستند. شرکت TMS Entertainment و شرکت Quebico وظیفه‌ی ساخت اثر را برعهده گرفتند و هیرویوکی کوبایاشی از کپکام روی بخش‌های مختلف ساخت انیمیشن نظارت داشته است. قصه در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز می‌شود. وقتی عده‌ای به شکل غلط به برخی از فایل‌های محافظت‌شده در سرورهای کاخ سفید دسترسی پیدا می‌کنند.

لیان یکی از مامورهایی است که برای بررسی ماجرا قدم به کاخ سفید می‌گذارد. اما وقتی ناگهان برق قطع می‌شود، هیچ راهی جز مبارزه با تعداد زیادی از زامبی‌های به‌خصوص وجود ندارد. در همین حین کلر ردفیلد یک نقاشی مرموز را پیدا کرده است که او را به یاد رخدادهایی تلخ و ترسناک می‌اندازد. در طول دقایق انیمیشن هم هر دو شخصیت در عین همکاری با یکدیگر، در حال جلو بردن تحقیقات خاص خود هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

نتفلیکس انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness را در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) پخش می‌کند. نیک آپوستولیدز و استفانی پانیسلو، صداپیشه‌های لیان و کلر در بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک وظیفه‌ی نقش‌آفرینی به‌جای این کاراکترها در انیمیشن جدید را دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده