نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷

بازگشت صداپیشه ‌های بازی RE2 Remake برای انیمیشن Resident Evil

نتفلیکس از بازگشت دو تن از صداپیشه‌های بازی RE2 Remake برای ایفای نقش در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness خبر داد.

انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها) که اوایل مهر ماه سال جاری با انتشار تیزر تریلر ترسناکی معرفی شد، یک انیمیشن سریالی تازه براساس مجموعه‌ی Resident Evil شرکت کپکام است که در سال ۲۰۲۱ میلادی منحصراً از شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد. در تریلر پیشین این انیمه‌ی دلهره‌آور تنها تصاویری از کاراکترهای اصلی آن یعنی کلر ردفیلد و لیان اسکات کندی به نمایش درآمد که با زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوند.

با درنظر گرفتن اینکه طرفداران پیش از پایان سال ۲۰۲۱ شاهد پخش انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness خواهند بود، شبکه‌ی نتفلیکس اخیراً اعلام کرد که صداپیشه‌های لیان و کلر در بازی موفق Resident Evil 2 remake نقش‌های خود را در این انیمیشن سریالی تکرار خواهند کرد. بنابراین نیک آپوستولیدز باری دیگر در نقش پلیس تازه‌کار لیان اس. کندی ظاهر می‌شود و استفانی پانیسلو نقش کلر ردفیلد را در این انیمیشن مورد انتظار ایفا خواهد کرد.

اطلاعیه نتفلیکس: انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness دوباره نیک آپوستولیدز و استفانی پانیسلو، صداپیشه‌های کاراکترهای لیان و کلر در بازی RE2 remake را باز می‌گرداند.

تلاش لیان و کلر برای بقا در انیمه Resident Evil: Infinite Darkness

مواجهه کلر و لیان در انیمه Resident Evil: Infinite Darkness

لیان اس. کندی در حال مطالعه در انیمه Resident Evil: Infinite Darkness

این دو بازیگر اولین‌بار با بازی Resident Evil 2 remake کارشان را در این مجموعه‌ی پُرطرفدار آغاز کردند و صداپیشگی کاراکترهای لیان و کلر را بسیار بی‌نقص انجام دادند؛ بنابراین بازگشت دوباره‌ی آن‌ها برای صداپیشگی کاراکترهای مورد بحث قطعاً هیجان‌انگیز است. درحال‌حاضر هیچ صحبتی در مورد زمان دقیق پخش انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness از شبکه‌ی نتفلیکس به میان نیامده است، اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به اشتراک می‌گذاریم. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده