نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۲

انتشار اولین تصویر از گرین لنترن در فیلم Justice League توسط زک اسنایدر

زک اسنایدر در جریان گفتگوی اخیر خود درباره فیلم Army of the Dead، تصویری از شخصیت گرین لنترن در فیلم لیگ عدالت را در گوشی همراه خود نشان داده است.

بعد از اینکه اوایل سال ۲۰۲۱ نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت منتشر شد، طرفداران از ایده‌هایی که این کارگردان برای وقایع دنیای سینمایی DC در ذهن داشت مطلع شدند. بسیاری از طرفداران معتقدند که تفاوت‌های کوچک و بزرگی که این نسخه در مقایسه با فیلم جاس ویدون داشت، Zack Snyder's Justice League را در سطح به مراتب بالاتری نسبت نسخه‌ی نهایی این فیلم قرار می‌دهد. حالا زک اسنایدر به‌تازگی تصویری از شخصیت گرین لنترن در فیلمنامه‌ی مورد نظر خود را به اشتراک گذاشته که بازیگر و کاستوم CGI او را نشان می‌دهد.

اسنایدر در جریان گفتگوی اخیر خود راجع به فیلم Army of the Dead تصویری از این شخصیت ابرقهرمانی را روی گوشی همراه خود به طرفداران نشان داده است. گرین لنترن فیلم جاستیس لیگ براساس شخصیت جان استوارت کامیک بوک‌ها طراحی نشده بود. اسنایدر در ابتدا قصد داشته که در فیلم Justice League به‌جای مارشن منهانتر از گرین لنترن استفاده کند اما شرکت وارنر او را مجبور به استفاده از یک شخصیت دیگر کرده است.

زک اسنایدر در حال نمایش تصویر گرین لنترن

همان‌طور که در تصویر نیز دیده می‌شود، تیم سازندگان این فیلم حتی موفق به فیلم‌برداری صحنه‌های این شخصیت با بازی وین تی کار نیز شده بودند. متأسفانه تصویر باکیفیتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و اسنایدر تنها به نشان دادن عکس گرین لنترن از گوشی تلفن همراه خود بسنده کرده است؛ اما طرفداران همچنان از دیدن شخصیت محبوب خود راضی شدند.

کار، بازیگری که قرار بود این نقش را برعهده بگیرد در مصاحبه‌ای در اینباره گفته بود:

«شاید کمی عجیب به‌نظر برسد اما ما صحنه‌های این قسمت از فیلم را جایی که من آن را «استودیوی خیابانی» نام‌گذاری کردم فیلم‌برداری کردیم. فکر می‌کنم جلسه‌ی دوم فیلم‌برداری بود که اسنایدر به من گفت آن‌ها نمی‌گذارند این قسمت را وارد فیلم کنم.»

وین تی کار در نقش گرین لنترن با لباس موشن کپچر در پشت صحنه نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

شخصیت گرین لنترن ابتدا قرار بود در بخش اپیلوژ نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما شرکت برادران وارنر از اسنایدر خواست گرین لنترن از این فیلم حذف و شخصیت دیگری را جایگزین آن شود. درواقع وارنر به اسنایدر گفته بود که آن‌ها برنامه‌های گسترده‌ای برای گرین لنترن دارند که احتمالا یکی از این برنامه‌ها، سریال Green Lantern برای شبکه HBO Max و برنامه احتمالی دیگر، ساخت فیلم Green Lantern Corps است که می‌تواند دلیل این درخواست را منطقی کند.

Zack Snyder’s Justice League اسفندماه سال گذشته ازطریق HBO Max پخش شد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده