نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲

زک اسنایدر نام بازیگر گرین لنترن در Justice League را فاش کرد

زک اسنایدر کارگردان نسخه اورجینال فیلم لیگ عدالت، نام بازیگری که قرار بود نقش جان استوارت را در نسخه Snyder Cut این فیلم ایفا کند، فاش کرده است.

زک اسنایدر، کارگردان Zack Snyder's Justice League در جریان مصاحبه اخیر خود در رویداد هواداری Justice Con، وین تی کار (Wayne T. Carr) بازیگر آمریکایی را به‌عنوان کسی که قرار بود نقش جان استوارت را در نسخه Snyder Cut لیگ عدالت بازی کند، معرفی کرده است. باوجود فیلم‌برداری صحنه حضور گرین لنترن در نسخه زک اسنایدر این فیلم، وارنر نهایتاً با این موضوع مخالفت کرده و این قسمت با شخصیت دیگری جایگرین شد. ظاهراً Carr در این سکانس هیچگونه کاستوم فیزیکی به تن نداشته و کل ظاهر او با استفاده از CGI طراحی شده بود. جوجو آگولار اخیراً یک کانسپت هنری از ظاهر این کاراکتر را منتشر کرده بود که در ادامه مشاهده می‌کنید.

طرح هنری گرین لنترن در فیلم جاستیس لیگ

اسنایدر در اینباره توضیح می‌دهد که: «جوجو این کاراکتر را براساس چهره بازیگری که برای این نقش انتخاب کرده بودیم طراحی کرده بود. این بازیگر شخصی به نام Wayne T. Carr بود که این صحنه را با او ضبط کرده بودیم. او بازیگر بسیار خوب و بااستعدادی است. یک جنتلمن باشخصیت که کمک زیادی به ما کرد. حتی من به او گفته بودم که شاید این اجازه پخش این صحنه در فیلم داده نشود و ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم که او شانس بازی نسخه نهایی فیلم را داشته باشد.»

جوجو آگولار در یک پست توییتری که تعدادی از طرح‌های هنری خود از شخصیت‌های این فیلم شامل گرین لنترن را ازطریق آن منتشر کرده می‌نویسد:

«کار کردن با زک اسنایدر بهترین تجربه حرفه‌ای من در تمام عمرم بود. من سابقه زیادی در این صنعت دارم ولی اسنایدر حرفه‌ای‌ترین، باشخصیت‌ترین و باحال‌ترین! فردی بود که افتخار همکاری با او را داشتم. RestoreTheSnyderVerse#»

اسنایدر درباره کاستوم شخصیت گرین لنترن می‌گوید:

«ما برای او یک لباس CG درست کرده بودیم. به خاطر اینکه بحث ویروس کرونا کار را یک مقدار سخت کرده بود و ما نمی‌توانستیم یک لباس فیزیکی را برای او آماده کنیم. اما تلاش کردیم که این کاستوم در واقعی‌ترین شکل ممکن به نظر برسد. البته که چیزی که من دیدم هنوز تکمیل نشده بود اما مطمئنم که اگر یک روز قرار باشد یک لباس فیزیکی برای او طراحی کنیم، دقیقاً به شکل طرحی که در نرم‌افزار روی آن کار کردیم خواهد بود.»

شخصیت گرین لنترن

اسنایدر پیش از این هم درباره تصمیم خود برای حضور گرین لنترن در Justice League صحبت کرده بود. ظاهراً استودیوی سازنده این فیلم باتوجه به برنامه‌های دیگری که برای این شخصیت در نظر دارد، با این تصمیم مخالفت کرده است. بنابراین اسنایدر در صحنه‌ی بعد از پایان این فیلم، مارشن من‌هانتر با بازی هری لنیکس را جایگرین جان استوارت کرد.

لنیکس قبلاً توضیح داده بود که کاراکتر او در پایان فیلم Snyder's Justice League دقیقاً همان اطلاعاتی که قرار بود گرین لنترن به بتمن بدهد را گفته است. «درواقع فکر می‌کنم تنها تغییری که در سکانس حضور گرین لنترن در پایان نسخه اسنایدر اعمال شده بود، بازگو کردن همان دیالوگ‌ها با یک سری تغییرات توسط شخصیت مارشن من‌هانتر بود که به نظر من خیلی جالب بود.»

اسنایدر حتی پیش از این از تصمیمی که برای استفاده از رایان رینولدز برای شخصیت گرین لنترن داشت صحبت کرده که بهایتاً به نتیجه نرسیده است. درباره آینده شخصیت Green Lantern در دنیای سینمایی دی سی نیز باید گفت که هم‌اکنون یک سریال تلویزیونی در HBO Max با محوریت این کاراکتر در دست ساخت است. اما به نظر می‌رسد فیلم Green Lantern Corps که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، در مراحل توسعه متوقف شده باشد.

Zack Snyder's Justice League هم‌اکنون ازطریق HBO Max قابل دسترسی است. اگر موفق به تماشای این فیلم چهار ساعته شدید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران نیز در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده