نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸

انتشار تصاویری از حضور گرین لنترن در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

وین تی کار که نقش گرین لنترن را در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League بر عهده داشت، حالا تصاویری از پشت صحنه حضورش منتشر کرده است.

شخصیت گرین لنترن در ابتدا قرار بود در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما زک اسنایدر آخرین لحظه تصمیم گرفت تا شخصیت مارشن من‌هانتر را جایگزین گرین لنترن کند و در طول دو هفته فیلم‌برداری دوباره، شخصیت مارشن من‌هانتر به فیلم اضافه شد. اسنایدر مدتی پیش تایید کرد که وین تی کار نقش جان استوارت ملقب به گرین لنترن را در فیلم لیگ عدالت بر عهده داشت که صحنه وی از فیلم حذف شده است.

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از حضور گرین لنترن در پشت صحنه فیلم منتشر شده است. تی کار به‌تازگی این تصاویر را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که در آن در لباس موشن کپچر در حال بازی در نقش گرین لنترن است. اگرچه جزئیات زیادی قابل مشاهده نیست و بیشتر شاهد پرده سبز هستیم، اما ظاهرا گرین لنترن به ملاقات بروس وین می‌رود که در نسخه زک اسنایدر حالا شاهد حضور مارشن من‌هانتر بودیم. در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

وین تی کار در نقش گرین لنترن با لباس موشن کپچر در پشت صحنه نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

وین تی کار در نقش گرین لنترن در لباس موشن کپچر جلوی خانه بروس وین در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

شخصیت گرین لنترن در ابتدا قرار بود در بخش اپیلوژ نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما برادران وارنر از اسنایدر درخواست کرد که گرین لنترن از فیلم حذف شود و شخصیت دیگری را جایگزین آن کند. درواقع برادران وارنر به اسنایدر گفته بود که آن‌ها برنامه‌های گسترده‌ای برای گرین لنترن دارند که احتمالا یکی از این برنامه‌ها، سریال Green Lantern برای شبکه HBO Max و برنامه احتمالی دیگر، ساخت فیلم Green Lantern Corps است که می‌تواند دلیل این درخواست را منطقی کند.

در هر حال طرفداران مدت‌ها است که منتظر ساخت اقتباسی شایسته از Green Lantern Corps هستند، اما شبکه HBO Max هم‌اکنون در حال ساخت سریال Green Lantern است که مدتی پیش مشخص شد فین ویتراک قرار است نقش گای گاردنر، یکی از نسخه‌های گرین لنترن را در سریال Green Lantern بازی کند. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید و از شبکه HBO Max پخش شود. اتفاقات سریال Green Lantern قرار است در طول چندین دهه جریان داشته باشد و تمرکز داستان آن روی دو شخصیت گرین لنترن در روی زمین خواهد بود


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده