// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳

زمان اکران Stillwater با بازی مت دیمون ؛ فیلم جدید نویسنده برنده اسکار

فیلم Stillwater، فیلم درام جدید تام مک‌کارتی است؛ فیلم‌سازی که با اسپات لایت در هشتاد و هشتمین دوره‌ی اسکار جوایز بهترین فیلم‌نامه اورجینال و بهترین فیلم سال را دریافت کرد.

با پخش تریلر فیلم Stillwater تام مک‌کارتی، استودیو فوکس فیچرز اعلام کرد که اثر مورد بحث را در تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد) روی پرده‌های نقره‌ای می‌برد. مت دیمون در فیلم Stillwater نقش پدری را بازی می‌کند که قصد تبرئه کردن دختر خود از اتهام قتل را دارد؛ دختری که سال‌ها از او فاصله گرفته است. تام مک‌کارتی از زمان اکران فیلم Spotlight تا به امروز یک فیلم درام هم نساخته بود. در نتیجه افرادی که به فصل جوایز سینمایی بعدی اهمیت می‌دهند، از همین حالا با دقت فیلم Stillwater را دنبال خواهند کرد. اسپات‌لایت توانست در ۶ بخش نامزد اسکار و در دو بخش مهم برنده‌ی اسکار شود.

وقتی یک نفر از اکلاهما آمریکا قدم به شهر مارسی کشور فرانسه می‌گذارد، با موانع فرهنگی و زبانی متعددی برای برقراری ارتباط درست مواجه می‌شود. پس در حالی که دختر ادعا می‌کند که مرتکب قتل نشده است، پدر راه سختی برای به اثبات رساندن این ادعا را در برابر خود می‌بیند. ابیگیل برسلین و کمیل کاتین از بازیگرهای دیگر فیلم Stillwater هستند.

تام مک‌کارتی علاوه بر کارگردانی فیلم Stillwater، فیلم‌نامه‌ی آن را نیز در همراهی با مارکوس هینچی، توماس بیدگین و نوئه دبره نوشته است. مک‌کارتی به‌شدت برای اکران شدن اثر جدید پس از ماه‌ها تاخیر خوردن به خاطر ویروس کرونا/کووید 19 هیجان دارد.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده