نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱

انتشار پوسترهای جدید فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر

پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم اکشن و زامبی محور Zack Snyder's Army of the Dead با حال و هوای مضامین لاس وگاسی این فیلم توسط نتفلیکس منتشر شده است.

حساب رسمی نتفلیکس در توییتر جمعاً ۱۲ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم ترسناک Army of the Dead را منتشر کرده که هریک از آن‌ها شامل تصویر یکی از بازیگران فیلم جدید زک اسنایدر کارگردان آثاری همچون Justice League و Batman v Superman است. مضامین جذاب و پس زمینه پرزرق و برق این تصاویر، به‌طور غیرقابل انکاری با محل رخداد وقایع این فیلم یعنی لاس وگاس در ارتباط بوده و برچسب‌هایی مانند «Knock 'em undead» یا «Gamble with your life» با حال و هوای این فیلم تناسب دارد. شما می‌توانید در ادامه شماری از این تصاویر را ملاحظه کرده و برای دسترسی به سایر موارد به لینک توییتر حساب رسمی نتفلیکس مراجعه کنید.

دیو باتیستا در پوستر فیلم Army Of The Dead

زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم Army of the Dead را بر عهده دارد و در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، گرت دیلاهانت، عمری هاردویک، تئو روسی و تیگ نوتارو، هستیم. اسنایدر اولین‌بار نوشتن داستان این اثر را در سال ۲۰۰۴ و بعد از ساخت نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک و زامبی محور Dawn of the Dead شروع کرده بود. این فیلم سال‌ها در مراحل توسعه متوقف شده بود تا اینکه نتفیلکس برای پشتیبانی مالی پروژه وارد عمل شد.

یکی از صحنه‌های پر حرف و حدیث تریلر اخیر Army of the Dead ، ببر زامبی حاضر در این ویدیو بود که بعدها مشخص شد مدلسازی CGI آن روی یک ببر واقعی در پناهگاه Big Cat Rescue فلوریدا متعلق به کارول بسکین از سریال مستند Tiger King انجام شده بود. مجموعه‌ی Tiger King اخیراً در شبکه نتفلیکس توجه زیادی را به خود جلب کرده بود.

ایده اولیه این فیلم با ایده نهایی آن تفاوت زیادی دارد. براین‌اساس، این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور در شهر لاس وگاس که قرنطینه شده، جریان داشت. این فیلم اکشن در آن زمان قرار بود داستان پدری را روایت کند که در تلاش بود تا دخترش را از دست زامبی‌ها نجات دهد. فیلم Dawn of the Dead، اولین فیلمی است که اسنایدر آن را کارگردانی کرد که با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز مواجه شده بود و موفقیت فیلم باعث شد تا او مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها قرار بگیرد. بااین‌حال، در حال حاضر مشخص نیست که فیلم Army of the Dead ارتباطی با این فیلم خواهد داشت یا قرار است یک پروژه کاملا مستقل باشد.

فیلم Army of the Dead درواقع شروع کننده یک مجموعه‌ی جدید برای نتفلیکس خواهد بود. قسمت پیش درآمد این فیلم نیز تحت عنوان Army of the Dead: The Prequel پاییز سال گذشته در کشور آلمان فیلم‌برداری شده که کارگردانی آن برعهده ماتیاس شوایگهوفر یکی از بازیگران فیلم زک اسنایدر قرار دارد. علاوه‌براین یک اسپین آف انیمه‌ای به‌نام Army of the Dead: Lost Vegas نیز برای آن برنامه‌ریزی شده است. تاکنون دیو باتیستا، کریستین اسلیتر، جو منگنیلو، ونسا هاجنز و جنا مالون به‌عنوان صداپیشگان این سریال معرفی شدند. نه فیلم پیش درآمد و نه سریال اسپین آف Army of the Dead زمان عرضه مشخصی ندارند.

فیلم Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) از نتفلیکس منتشر شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده