نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۱

قیام زامبی ها در تریلر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس و زک اسنایدر

نتفلیکس تریلر رسمی فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر را منتشر کرده که حاوی تصاویر اکشن و جذاب بسیاری است.

ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) را منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی این فیلم اکشن منتشر شده است. نتفلیکس امشب طبق وعده خود تریلر رسمی فیلم Army of the Dead را منتشر کرد که این تریلر دید بهتری از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن و زامبی محور را به طرفداران زک اسنایدر داد. در طول تریلر شاهد گرفتن مأموریت توسط شخصیت اصلی تا حضور زامبی‌های پیشرفته که سرعت و هوش بالایی دارند تا ببر زامبی هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Army of the Dead را در یوتیوب تماشا کنید و پس از آن شاهد دو پوستر جدید این فیلم اکشن باشید.

پوستر جدید فیلم Army of the Dead

جمجمه زامبی در پوستر جدید فیلم Army of the Dead

دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر تولید شده که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته‌اند.

همچنین ماه شهریور امسال بود که نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرد. اتفاقات فیلم Army of the Dead: The Prequel قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد.

فیلم Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) از نتفلیکس منتشر شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده