نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۹

تلاش کریس پرت برای نجات دنیا در اولین تریلر فیلم اکشن جدید آمازون

آمازون طبق وعده خود اولین تیزر تریلر فیلم The Tomorrow War را منتشر کرد که در آن شاهد تلاش کریس پرت برای نجات دنیا از دست حمله بیگانه‌های فضایی هستیم.

ماه گذشته بود که آمازون با پرداخت مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار حق پخش فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) را از پارامونت خریداری کرد. در ادامه روز گذشته اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن و علمی تخیلی منتشر شد و آمازون اعلام کرد امروز اولین تریلر این فیلم منتشر خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم جنگ فردا منتشر شده است. این تریلر که البته مدت زمانش بسیار پایین‌تر از انتظار و تنها ۳۰ ثانیه است، تصاویر کوتاهی از حمله بیگانه‌های فضایی به زمین و تلاش افراد آینده برای نجات آن به کمک شخصیت کریس پرت هستیم.

اتفاقات فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند. در طول تریلر گروهی به گذشته سفر می‌کنند تا با کمک شخصیت کریس پرت آینده را نجات دهند. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم The Tomorrow War را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را براساس فیلمنامه‌ای از زک دین بر عهده داشته است.

فیلم The Tomorrow War قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از آمازون پخش شود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده