نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۷

انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم اکشن جدید آمازون با بازی کریس پرت ؛ اولین تریلر فردا

آمازون با انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم اکشن فردا منتشر خواهد شد. 

ماه گذشته بود که آمازون با پرداخت مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار حق پخش فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) را از پارامونت خریداری کردحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن و علمی تخیلی مورد انتظار منتشر شده است. آمازون امروز اولین تصاویر رسمی فیلم The Tomorrow War را منتشر کرد که علاوه‌بر حضور پر رنگ کریس پرت و نمایش نمایی از جنگ پایان دنیا، شاهد حضور دیگر شخصیت‌های آن نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس پرت در فیلم The Tomorrow War

علاوه‌براین، آمازون اعلام کرد که اولین تریلر فیلم The Tomorrow War فردا منتشر خواهد شد. اتفاقات فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند.

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را براساس فیلمنامه‌ای از زک دین بر عهده داشته است.

فیلم The Tomorrow War قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از آمازون پخش شود. علاوه‌بر فیلم جنگ فردا، آمازون در حال همکاری با کریس پرت در سریال The Terminal List نیز است که آمازون امید زیادی به موفقیت این سریال اکشن دارد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده